ستاره تیم ملی مراکش متهم به قتل غیرعمد شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 مراکش

بی احتیاطی ستاره تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ منجر به کشته شدن یک فرد شد. فدراسیون فوتبال مراکش و همچنین پلیش این کشور با انتشار بیانیه ای از تصادف بازیکن تیم ملی این کشور  خبر داده‌اند که منجر به کشته شدن یک عابر پیاده ۳۰ ساله شده است. پلیس اعلام کرده پاسپورت امین حارث را ضبط کرده و این بازیکن ۲۱ ساله باید روز دوشنبه خودش را به دادگاه معرفی کند. برادر ۱۴ ساله این بازیکن هم هنگام حادثه در ماشین حضور داشته است.

رسانه‌های مراکش در ابتدا از حضور برادر حارث پشت فرمان خبر دادند اما پس از انتشار بیانیه پلیس این کشور مشخص شد که خود امین حارث مقصر اصلی بوده است.

در بیانیه‌ای کوتاهی که باشگاه شالکه منتشر کرده آمده:«امین حارث هنگامی که مشغول رانندگی بوده در یک لحظه کنترل ماشین را از دست داده که منجر به حادثه‌ای تراژیک شده است. باشگاه شالکه و حارث با خانواده فرد کشته شده ابراز همدردی می کنند.»

حارث که برای باشگاه شالکه آلمان بازی می‌کند، عضو تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ بود که پس از شکست مقابل ایران و پرتغال و تساوی مقابل اسپانیا از دور رقابت ها کنار رفت. حارث باوجود شکست ۱-۰ مراکش مقابل ایران در دور اول مرحله گروهی جام جهانی از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

حارث در شهر پونتواز فرانسه به دنیا آمد و در دوران نوجوانی برای باشگاه های پاریسن ژرمن و نانت این کشور بازی کرد. این بازیکن که در پست هافبک بازی می کند در سال ۲۰۱۶ به تیم اول باشگاه نانت ملحق شد و سپس در سال ۲۰۱۷ به شالکه پیوست. حارث که سابقه بازی از تیم زیر ۱۸ ساله های فرانسه تا زیر ۲۱ ساله های این کشور را دارد در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت برای تیم ملی مراکش به میدان برود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه