سرمربی آرژانتین قصد استعفا ندارد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرمربی آرژانتین

در حالی که سرمربی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ قصد کناره‌گیری از سمت خود را ندارد، ماسکرانو از تیم ملی خداحافظی کرد.

خورخه سمپائولی پس از شکست ۴-۳ آرژانتین مقابل فرانسه در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸، باوجود انتقادهای زیادی که رسانه های آرژانتین از عملکردش داشتند تاکید کرد که قصد کناره گیری از سمت خودش را ندارد.

سمپائولی به خبرنگاران گفت:« غمگین و کلافه هستم اما الان زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره آینده نیست. من برای تصمیم گیری به زمان نیاز دارم اما باید بگویم که فعلا قصد کناره گیری ندارم.»

سرمربی آرژانتین همچنین درباره شکست تیمش گفت:«بازیکنان من تا آخرین لحظات جنگیدند و نزدیک بود که گل مساوی را بزنیم و این برای من خیلی ارزش دارد. آن ها نهایت تلاش خودشان را در این بازی های کردند و برای همین از آن ها تشکر کنم. واقعا این شکست بسیار دردناک است. بازی بسیار دشواری بود. ما تلاش کردیم تا کار را برای مسی آسان تر کنیم و برای این کار از تاکتیک های مختلفی هم استفاده کردیم. گاهی اوقات موفق شدیم و گاهی اوقات هم ناموفق بودیم اما در نهایت نتوانستیم به هدف خودمان دست یابیم.»

خاویر ماسکرانو ۳۴ ساله هم که در بازی با ایسلند موفق شد رکورددار پوشیدن پیراهن تیم ملی آرژانتین پس از شکست مقابل فرانسه از فوتبال ملی خداحافظی کرد. ماسکرانو پس از بازی گفت:«زمان خداحافظی فرا رسیده است. از حالا به عنوان یک هوادار در کنار تیم ملی خواهم بود. ما هر کاری که می توانستیم انجام دادیم اما این کافی نبود.»

لوکاس بیلیا ۳۲ ساله هم دیگر بازیکن آرژانتین بود که پس از حذف از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد. برخلاف این بازیکنان سرخیو آگوئرو اعلام کرد همچنان برای این تیم بازی خواهد کرد و لیونل مسی که گمانه زنی های زیادی در مورد آینده اش در تیم ملی شده هم پس از بازی از صحبت با خبرنگاران خودداری کرد تا آینده اش در آلبی سلسلته در ابهام قرار بگیرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه