سرمربی تیم انگلیس: به شاگردانم افتخار می‌کنم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
سرمربی تیم انگلیس جام جهانی 2018

سرمربی تیم انگلیس اذعان کرده باوجود شکست در نیمه نهایی جام جهانی به شاگردانش افتخار می‌کند. گرت ساوت گیت پس از شکست ۲-۱ تیمش مقابل کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش عنوان کرد این شکست باعث قوی‌تر شدن تیم انگلیس خواهد شد.

ساوت گیت پس از بازی به خبرنگاران گفت:«با توجه به اهمیت بازی در نیمه اول بسیار خوب کار کردیم. از نحوه بازی تیم بسیار راضی بودم. تنها نکته تاسف برانگیز این است که نتوانستیم به گل دوم دست یابیم. در نیمه دوم یک مقدار در حفظ توپ ضعیف کار کردیم و فکر می کنم این به خاطر تجربه کن تیم بود. کرواسی بازیکنان بسیار خوبی که تجربه بالایی دارند در اختیار داشت و توانست ما را تحت فشار قرار دهد. بازی های حذفی همیشه نزدیک هستند و اگر می توانستیم به گل دوم برسیم شاید وضعیت فرق می کرد. فاصله بسیار کمی تا رسیدن به فینال داشتیم. در حال حاضر همه به خاطر باخت غمگین هستیم. آیا از قبل انتظار داشتیم در نیمه نهایی بازی کنیم؟ فکر می‌کنم هیچ کدام از ما تصور نمی‌کرد به این مرحله برسیم اما زمانی که با شایستگی تا اینجا بالا می‌آیید و فرصت حضور در فینال جام جهانی را دارید می‌خواهید که از این فرصت استفاده کنید. همه بازیکنان عمیقا ناراحت هستند اما باید بگویم به این گروه از بازیکنان که در این جام رشد زیادی کردند افتخار می کنم. مردم انگلیس به این تیم افتخار می‌کنند. عملکرد ما در این جام نکات مثبت بسیاری داشت. واکنش هواداران پس از بازی نشان می‌دهد که همه متوجه هستند این بازیکنان نهایت تلاش خودشان را کردند. این تیم فراتر از تصور ما کار کرد. سرعت پیشرفت تیم زیاد بوده و مطمئنم که این شکست باعث قوی تر شدن ما می‌شود.»

به علاوه سرمربی تیم انگلیس تاکید کرده شاگردانش به دنبال کسب رده سومی جام جهانی ۲۰۱۸ هستند. گرت ساوت گیت در آستانه بازی انگلیس مقابل بلژیک در رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عنوان کرده تیمش را با کمترین تغییر به میدان خواهد فرستاد. تیم های انگلیس و بلژیک از ساعت ۱۸:۳۰ فردا در شهر سن پترزبورگ در دیداری که قضاوت آن بر عهده علیرضا فغانی است به مصاف هم می روند. این دو تیم در دور گروهی با هم بازی کردند که تیم بلژیک با یک گل در آن بازی که هر دو تیم به ستارگان شان استراحت داده بودند پیروز شد.

ساوت گیت به خبرنگاران گفت:« دو روز سختی را سپری کردیم. تنها ۲۰ دقیقه تا رسیدن به فینال جام جهانی فاصله داشتیم. فکر می کنم به خودمان و همچنین هواداران یک پایان خوب بدهکار هستیم و به همین دلیل می خواهیم جام را در رده سوم تمام کنیم. همه دوست دارند در جام جهانی بازی کنند اما فکر نمی کنم تغییرات زیادی در ترکیب داشته باشیم. همه بازیکنان آماده هستند و انگیزه زیادی برای این بازی دارند. بازیکنان ما با غرور و افتخار در این جام بازی کردند و فکر می کنم همین باعث شد مردم انگلیس بار دیگر با تیم ملی آشتی کنند. ما بازیکنان فوق العاده ای داریم و باید بگویم کار کردن با آن ها باعث افتخارم است. بازی های سطح بالایی در جام جهانی ارائه کردیم و قصد داریم در آخرین بازی هم این روند را ادامه دهیم.»

ساوت گیت همچنین درباره تیم بلژیک گفت:«بلژیک عملکرد خوبی در این جام داشته و می خواهد پایان خوبی داشته باشد اما ما هم می خواهیم کارمان را با پیروزی تمام کنیم. بلژیک بازیکنان عالی دارد و این بازی آزمون خوبی برای ما خواهد بود. ما هنوز نتوانستیم یکی از تیم های بزرگ جام را شکست دهیم و این بازی فرصت خوبی برای انجام این کار است.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه