سرمربی فرانسه تا سال ۲۰۲۰ در این تیم ماندنی شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرمربی فرانسه

سرمربی فرانسه به کار خودش در این تیم ادامه خواهد داد. رییس فدراسیون فوتبال فرانسه از ادامه همکاری این فدراسیون با دیدیه دشان تا رقابت های جام ملت های اروپا سال ۲۰۲۰ خبر داده است. فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق شد قهرمان شود. این تیم در دیدار فینال با نتیجه ۴-۲ از سد کرواسی گذشت تا برای دومین بار قهرمان جهان شود.

نوئل لی گرائت، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد آینده دشان گفت:«ما تا سال ۲۰۲۰ با دشان قرارداد داریم. دشان و دستیارانش خستگی ناپذیر هستند و ساعت های زیادی  را صرف تماشای بازی بازیکنان فرانسوی و حریفان می کنند. گاهی اوقات به شانس هم نیاز دارید اما از عملکرد دشان و دستیارانش راضی هستیم. او در یورو ۲۰۲۰ هم مربی ما خواهد بود.»

رییس فدراسیون فرانسه همچنین در مورد احتمال استخدام زین الدین زیدان در آینده گفت:«زیدان تمایلی برای قبول هدایت تیم ملی نشان نداده است. ما هم به استخدام او فکر نکردیم. من و دشان تا ۲۰۲۰ در تیم ملی باقی خواهیم ماند و به کارمان ادامه خواهیم داد.»

دشان که از سال ۲۰۱۲ هدایت فرانسه را بر عهده دارد و با این تیم به فینال یورو ۲۰۱۶ هم راه یافت در مورد انتقادهایی که از او پیش از آغاز جام جهانی می شد گفت:«به دو دلیل به جدایی از تیم ملی فکر نکردم. اول اینکه همیشه دوست دارم تعهداتم عمل کنم و به اهدافی که برای خودم تعیین کردم دست یابم. دوم اینکه برای رییسم احترام زیادی قائل هستم و به او اعتماد دارم. او از روز اول روی من حساب کرد و ما با هم قرار گذاشتیم که تا سال ۲۰۲۰ به همکاری مان ادامه دهیم.»

دشان با فتح جام جهانی به عنوان مربی به سومین فرد پس از فرانتس بکن باوئر و ماریو زاگالو تبدیل شد که توانسته به عنوان بازیکن و مربی جام جهانی را بالای سر ببرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه