سرمربی تیم پرتغال: ما به رونالدو وابسته نیستیم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم پرتغال

سرمربی تیم پرتغال در آستانه بازی با اروگوئه اذعان کرده تیمش کار سختی برای صعود به مرحله بعد جام جهانی ۲۰۱۸ دارد.

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال در آستانه بازی روز شنبه تیمش مقابل اروگوئه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تاکید کرده تیمش نباید در این بازی تنها به کریستیانو رونالدو متکی باشد. تیم های پرتغال و اروگوئه از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه به مصاف هم می روند.

سانتوس که تیمش توانست با ۵ امتیاز بالاتر از ایران به عنوان تیم دوم از گروه دوم رقابت ها صعود کند به خبرنگاران گفت:«می توانم سوالاتی که در مورد وابستگی ما به رونالدو می شود را درک کنم. همه تیم ها به ستاگران شان وابسته هستند. ما یکی از بهترین بازیکنان دنیا داریم اما اروگوئه هم لوئیز سوارز و ادینسون کاوانی را دارد. این سوالات را می توانید از مربی حریف هم بپرسید.

اگر رونالدو به تنهایی بازی کند، ما شکست خواهیم خورد. تنها در صورتی که کل تیم عملکرد خوبی ارائه دهد می توانیم پیروز شویم. باید مثل اروگوئه مثل یک تیم بازی کنیم. درست است زمانی که قدرت دو تیم یکسان است، ستاره ها می توانند تفاوت را رقم زنند. امیدوارم تیم نمایش خوبی داشته باشد و رونالدو بار دیگر تفاوت را به نفع ما رقم بزند.

اروگوئه تیمی قدرتمند و باکیفیت است. اسکار تابارز در ۱۲ سال اخیر مربی آن ها بوده و توانسته تیمی سرسخت بسازد. آن ها نقاط ضعف زیادی ندارند. فراموش نکنیم که آن ها در سه بازی خود گلی دریافت نکردند. با بازیکنان اروگوئه به خوبی آشنا هستیم. حریف در خط هافبک خودش بازیکنان بسیار خوبی دارد. هافبک های آن ها در اینتر، یوونتوس، بارسلونا و پاریسن ژرمن بازی می کنند. هر دو تیم قوی هستند. هر دو تیم نهایت تلاش خودشان را خواهند کرد اما فکر می کنم پرتغال پیروز خواهد شد.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه