سرمربی پرتغال خواهان ادامه حضور رونالدو در تیم ملی شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرمربی پرتغال جام جهانی 2018

سرمربی پرتغال اعتقاد دارد کاپیتان این تیم بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ نباید از فوتبال ملی کناره گیری کند.

فرناندو سانتوس پس از شکست ۲-۱ تیم پرتغال مقابل اروگوئه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان کرده کریستیانو رونالدو ۳۳ ساله همچنان باید به بازی برای تیم ملی کشورش ادامه دهد.

سانتوس به خبرنگاران گفت:«رونالدو بدون شک هنوز می تواند به تیم ملی کمک کند. رقابت های لیگ ملت های اروپا از ماه سپتامبر آغاز می شود و ما دوست داریم رونالدو همراه مان باشد و بتواند به بازیکنان جوان تر کمک کند. تیم ما بازیکنان جوان زیادی دارد و همه دوست داریم رونالدو در تیم بماند.»

سانتوس همچنین درباره شکست تیمش مقابل اروگوئه گفت:«از اینکه نتوانستیم مردم پرتغال را شاد کنیم غمگین هستیم. گل اول اروگوئه واقعا زیبا بود و نمی شد مانع از بثمر رسیدن آن شد. سوارز و کاوانی شب درخشانی داشتند. در نیمه اول در باز کردن خط دفاعی اروگوئه به مشکل خوردیم اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم اما در نهایت نتوانستیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.»

کریستیانو رونالدو هم پس از این بازی به خبرنگاران گفت:«الان زمان مناسبی برای صحبت درباره آینده نیست اما پرتغال همچنان یکی از بهترین تیم های ملی دنیا باقی خواهد ماند. ما بازیکنانی فوق العاده و جوان داریم.  این گروه انگیزه زیادی برای کسب موفقیت دارند و آینده آن ها روشن است.

باید به اروگوئه تبریک بگوییم اما باید از بازی پرتغال هم تمجید کنیم. بنظر من پرتغال بهتر از اروگوئه بازی کرد اما در فوتبال هر تیمی که بیشتر گلز بزند برنده می شود. به عنوان کاپیتان تیم به همه بازیکنان و دیگر اعضای تیم افتخار می کنم. دوست دارم از برگزارکنندگان رقابت های جام جهانی هم به خاطر نظمی که در مسابقات وجود داشت تشکر کنم. شاهد بازی های خوبی بودیم و همه چیز به درستی برگزار شد.»

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه