سونی اکسپریا XZ رنگ صورتی هم دارد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

همین یکشنبه‌ی هفته‌ی گذشته بود که از گوشی پرچمدار جدید سونی، یعنی اکسپریا XZ رسما در ایران رونمایی شد. ما هم سعی کردیم در رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا مگ، اطلاعات کامل و مفصلی درباره‌ی این پرچمدار جدید در اختیار خواننده‌ها قرار بدهیم؛ از جعبه‌گشایی گرفته، تا بررسی قابلیت‌های این گوشی و مقایسه‎ی آن با پرچمدار قبلی سونی که در ایران عرضه شده. برای این گوشی نقد و بررسی هم نوشتیم و نظر اعضای تحریریه‌ی دیجی‌کالا مگ را درباره‌اش جویا شدیم.

اما حالا در حالی که کم‌تر از چند هفته تا عرضه‌ی جهانی این گوشی باقی مانده است، سونی رسما اعلام کرده که برای آن رنگ صورتی هم در نظر گرفته؛ البته نه برای همه! مدتی می‌شود که تولیدکننده‌های تلفن‌های همراه هوشمند، بعضی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوشی‌های‌شان را برای استفاده در مناطقی خاص، محدود می‌کنند. البته سونی هم از این قاعده مستثنا نیست و حتی جلوتر از رقبای‌اش پیش می‌رود. مثلا درباره‎ی همین پرچمدار جدید، سونی رسما تایید کرده که گوشی در کشور ایالات متحده، به حسگر اثر انگشت مجهز نخواهد بود.

حالا هم خبر رسیده که طراحان سونی، رنگ صورتی را برای اکسپریا XZ درنظر گرفته‌اند، اما قرار نیست همه بتوانند آن را تهیه کنند. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، رنگ صورتی اکسپریا XZ تنها در کشور انگلستان عرضه خواهد شد. تازه در این کشور هم، همه نمی‌توانند رنگ صورتی را تهیه کنند و این رنگ در انحصار اپراتور O2 خواهد بود و تنها کاربرانی که از سرویس‌های این اپراتور استفاده می‌کنند، می‌توانند این رنگ پرچمدار جدید سونی را سفارش بدهند.

سونی برای گوشی پرچمدار اکسپریا XZ از دوربین اصلی با دقت ۲۳ مگاپیکسل استفاده کرده است. دوربین سلفی این مدل هم دقتی برابر با ۱۳ مگاپیکسل دارد. اکسپریا XZ اولین گوشی مجموعه‌ی سونی است که در ساختار آن از پورت USB Type-C به‌عنوان پورت اصلی استفاده شده است.

از حیث سخت‌افزاری، گوشی اکسپریاXZ  در کنار اسنپ‌دراگون ۸۲۰، به سه گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده است. باتری این گوشی هم ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phonearena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Ali Reza

    همیشه سونی رنگ های خاص و فوقالعاده ای برای گوشی هاش انتخاب میکنه ک این قابل تحسین ه

  2. Avatar gold

    z5هم صورتی داشت اما دیجی کالا نیاورد

  3. Avatar محمدعلی

    خشکله خیلی
    ولی نمیدونم چرا این کمپانی،همیشه این رنگا،بعد از یکی دو ماه از رونمایی،معرفی میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه