شانزدهمین شماره‌ی شنبه با تیتر حمایت از تولید ایرانی منتشر شد!

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شانزدهمین شماره‌ی شنبه با تیتر حمایت از تولید ایرانی منتشر شد! تیتر یک شنبه‌ی این هفته اختصاص پیدا کرده است به گفت‌وگو با مسعود طباطبایی، بنیانگذار بایکس که می‌گوید می‌خواهیم جنس ایرانی را خودمان تولید کنیم و در فروشگاه‌مان بفروشیم؛ اما مسوولان مالیاتی به او گفته‌اند تعطیل کن برو…

در سر مقاله‌ی شنبه اکبر هاشمی، سردبیر هفته‌نامه‌ی شنبه با تیتر “ایده‌ات را فریاد بزن!” با بچه‌های استارتاپی سخن می‌گوید که از ترس ایده‌های‌شان را می‌خورند یا حاضر به پذیرش سرمایه‌گذار نیستند حتی اگر شکست بخورند!

در صفحه‌ی برند استوری داستان برند شیرین عسل را می‌خوانیم که ۲۰ درصد صادرات شکلات ایران را در اختیار دارد و ۸ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرده است. همچنین خواهیم دانست که چگونه  برند «زارا» با اعتمادبه‌نفسی که از کیفیت محصولات‌اش آب می‌خورد سومین برند محبوب پوشاک در دنیا شد.

شنبه در این شماره هم سراغ استارت‌آپ‌های نوپا رفته است. استارت آپ‌هایی مثل پروازیار، مُد استور، مستر قصاب و… در صفحه‌ی کارگاه مطلبی با عنوان «راز و رمز کارگذاری مالی در وب»؛ شش اشتباه رایج که صاحبان کسب‌وکارهای نوپا باید از آن‌ها اجتناب کنند را می‌خوانیم.

Shanbe1

در صفحه‌ی اکوسیستم «صدای خوش استارت‌آپ‌های ژاپنی!» را می‌خوانیم و همین‌طور می‌توانید قلب اکوسیستم نوآوری چین را مطالعه کنید.

در صفحه‌ی مدرسه استارت آپ، دکتر استارتاپ سنجه‌ها و معیارهایی را که می‌تواند به شما بگوید رو به رشد هستید یا درحال درجا زدن، توضیح می‌دهد.

در صفحه‌ی فینتک می‌خوانیم که لندن پایتخت فینتک جهان است و  چه ویژگی‌هایی پایتخت انگلستان را به مهم‌ترین هاب فناوریی مالی دنیا تبدیل کرده است و چرا سرمایه‌گذاران از این موضوع استقبال کرده‌اند؟

در صفحه‌ی برند و تبلیغات راهکارهای تبلیغاتی «بی‌ام‌و»  به‌عنوان یک برند لاکچری و محبوب در جهان را می‌خوانیم…

استارت‌آپی‌ها در صفحه‌ی رویداد، زمان‌بندی ایونت‌ها تا۱۱ تیر را بخوانند.

می‌توانید شنبه را از کیوسک‌های مطبوعاتی یا سایت جار تهیه کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه