شخصیت‌های استریت فایتر به Monster Hunter: World می‌آیند

۹ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی کپ‌کام خبر داده است که می‌خواهد به مناسبت عرضه‌ی Monster Hunter: World، شخصیت‌های استریت فایتر ۵ را به عنوان لباس به این بازی اضافه کند. دو شخصیت «ریو» و «ساکورا» به عنوان زره به بازی اضافه خواهند شد.

لباس‌های ریو و ساکورا یک زره هستند که پوشیدن آن‌ها، ظاهر شخصیت اصلی را به کلی عوض می‌کند.

در حال حاضر، کسانی که نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی Monster Hunter: World و یک فایل ذخیره‌ی استریت فایتر ۵ دارند، پس از اجرای Monster Hunter جدید با یک کوئست جدید به اسم Down the Dark, Muddy Path روبرو می‌شوند. جایزه‌ی تمام کردن این کوئست آیتم‌هایی به اسم Street Fighter V Tickets است. با ارایه‌ی این آیتم‌ها به آهنگر بازی، زره‌ی شخصیت ریو به بازی اضافه می‌شوند.

کسانی که استریت فایتر ۵ ندارند یا روی ایکس‌باکس وان Monster Hunter بازی می‌کنند هم به زودی این کوئست را دریافت خواهند کرد.

پس از این کوئست، دو مراسم دیگر برای تمام بازی‌کننده‌های Monster Hunter: World عرضه خواهد شد که در طول آن مراسم، چه بازی‌کننده‌های ایکس‌باکس وان و چه بازی‌کننده‌های پلی‌استیشن۴ می‌توانند لباس‌های ریو و ساکورا را دریافت کنند.

لباس‌های ریو و ساکورا یک زره هستند که پوشیدن آن‌ها، ظاهر شخصیت اصلی را به کلی عوض می‌کند. حتی افکت‌های صوتی و صدای این دو شخصیت هم پس از پوشیدن لباس آن‌ها، از شخصیت اصلی شنیده می‌شود.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر این همکاری را ببینید.

بازی Monster Hunter: World چند روزی است که روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شده و توانسته از منتقدان بازخورد بسیار خوبی بگیرد.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام آقای میرزایی من یه سوال داشتم
    من بازی batman arkham knight رو نسخه دیجیتالیشو خریدم دیتاش هم از سایت های بازی دانلود کردم فقط یه مشکل دارم وقتی میخوام به کنسول انتقال بدم دو تا حجم برای دانلود نوشته یکی ۴۵ گیگ یکی ۲۳ گیگ در حالی که کل دیتایی که من دانلود کردم ۴۸ گیگ.
    لطفا راهنمایی کنین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه