شنبه با عصای سفید استارت آپ روشندل آمد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تیتر یک هفته‌نامه‌ی اختصاصی استارت آپ‌ها این هفته اختصاص پیدا کرده است به  گفت‌وگو با «شادیار خدایاری»، روشندلی که علی‌رغم این‌که ناگهان بینایی خودش را از دست می‌دهد اما استارت‌آپ کوفا را بنیان می‌گذارد؛ هم‌چنین در این شماره پرونده‌ای درباره‌ی داستان زندگی معلولانی که در دیگر کشورها کسب و کاری راه انداخته‌اند، را می‌خوانید.

در سرمقاله این شماره «اکبر هاشمی»، سردبیر هفته‌نامه‌ی شنبه با تیتر “من هم هستم!” از دغدغه‌های بچه‌های استارت آپی شهرستانی می‌گوید و این‌که چرا باید همه‌ی امکانات و فرصت‌ها در تهران و شهرهای بزرگ متمرکز باشد و بچه‌های شهرستانی برای یافتن یک برنامه‌نویس جلای شهر و خانواده کنند.

در صفحه‌ی برند استوری داستان راهی که برند «استیل البرز» پیموده را می‌خوانیم؛ برندی که از یک کارگاه ۶۰۰ متری شروع کرده و تا امروز هشت کارخانه تولیدی در ایران دارد. همچنین خواهیم دانست که ایده‌ی یوتیوب از کجا آمده و چگونه دو جوان تایوانی و آمریکایی بزرگ‌ترین وبسایت ویدیوهای آنلاین را راه‌اندازی کردند؟

در صفحه‌ی تیم‌ورک مطلبی با عنوان “مثل آمازون استخدام کنید” را می‌خوانید که مدیران آمازون برای استخدام هر کارمند سه سوال مهم می پرسند.

در این شماره در صفحه‌ی آغاز راه داستان استارت‌آپ‌های نوپا مثل چشمک، تخفیف بانک، مای رگال و… را می‌خوانید.

در صفحه‌ی کارگاه مطلبی با عنوان “استارت آپی‌ها! بد نیست گاهی کت و شلوار بپوشید” و یک راهنمای کوچک برای دیجیتالی شدن در کسب و کارها را می‌توانید مطالعه کنید.

 Shanbe2

در صفحه اکوسیستم “جذابیت‌های اکوسیستم عربی!” و مصاحبه با مدیر سایت عربب نت را می خوانیم و همین‌طور می‌توانید “دبی در جستجوی اکوسیستم هوشمند” را مطالعه کنید.

در صفحه‌ی مدرسه استارت‌آپ، «مهدی علیپور»، دکتر استارت آپ فرمولی ساده برای توسعه مشتریان ارایه می‌دهد و همین‌طور پنج گام اصلی در فرآیند توسعه مشتری را توضیح می‌دهد.

در صفحه‌ی ارزش افزوده می‌خوانیم که طراحی کاربر محور چه اصولی دارد و برای شناخت کاربران چه روش‌ها و ابزارهایی باید به کار ببرید.

در صفحه‌ی برند و تبلیغات استراتژی‌های تبلیغاتی برند «پوما» برای ماندن در فضای رقابتی پوشاک ورزشی را می خوانید.

استارت‌آپی‌ها در صفحه‌ی رویداد، زمان‌بندی ایونت‌های تا ۱۸ تیر را بخوانند.

می‌توانید شنبه را از کیوسک‌های مطبوعاتی یا سایت جار تهیه کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فرشید

    مقاله عالی بود مرسی

  2. Avatar kurosh hashemi

    با سلام
    هفته نامه تخصصی شنبه عالیه و واقعا دغدغه های استارت اپ رو بیان میکنه
    برنامه کلید هم که اینبار سراغ شنبه رفته حرف نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه