شوخی پوکمونی اسپیس‌ایکس در برنامه زنده پرتاب موشک

۲۸ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اسپیس‌ایکس یک موشک فالکون ۹ دیگر را به فضا فرستاده و آن را فرود هم آورده است. این دومین باری بود که این شرکت موشکش را به شکل موفق روی زمین فرود می‌آورد و با این موشک یک آداپتور اتصال هم همراه کرده بود که به ایستگاه بین المللی فضایی بفرستد. اما این خبر درباره هیچکدام از این وقایع نیست.

باید گفت این اولین باری بود که شرکت اسپیس‌ایکس یک موشک را در دوره‌ای روی زمین فرود می‌آورد که بازی پوکمون‌گو حسابی محبوب شده است. این شرکت فضایی هم فرصت را از دست نداده است. ظاهرا ماجرا از این قرار است که درست پیش از پایان پخش زنده پرتاب موشک، یک سفینه دراگون روی صفحه پخش زنده ظاهر و تصویر به رابط کاربری پوکمون بدل می‌شود. مجریان برنامه هم بلافاصله شروع می‌کنند به بازی پوکمون گو تا این شوخی شرکت اسپیس‌ایکس خوب از آب دربیاید. مجری‌ها به بازی با موبایل‌شان و پرتاب Pokéballs ادامه می‌دهند تا برنامه تمام شود.

2016-07-17_22_06_16.0.0

یک نکته بامزه دیگر که با دقت به تصویر می‌توانید متوجه‌اش شوید این است که قدرت جنگندگی (CP) این فضاپیمای پوکمونی در تصویر ۲۰۲۴ درج شده. سال ۲۰۲۴ همان سالی است که ایلان ماسک وعده داده شرکت اسپیس‌ایکس اولین انسان را به کره مریخ خواهد فرستاد.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه