صفحه نمایش گلکسی اس ۸ روی گوشی‌های میان‌رده هم قرار میگیرد

۷ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ صفحه نمایش Infinity Display را با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس معرفی کرد و این صفحه نمایش را روی گلکسی نوت ۸ هم قرار داد. صفحه نمایشی بزرگ و  بدون حاشیه که باعث شده گوشی‌های سامسونگ روی صفحه دکمه‌ای نداشته باشند و همچنین فضای بیشتری برای تماشای فیلم و انجام دادن کارهای مختلف داشته باشند. خیلی‌ها دوست دارند که چنین صفحه نمایشی را روی گوشی‌های دیگر هم مشاهده کنند. محصولاتی که قیمت ارزان‌تری خواهند داشت. حالا شایعه شده که سامسونگ قصد دارد از صفحه نمایش بدون مرز خودش روی گوشی‌های میان‌رده که به احتمال زیاد گلکسی A سری ۲۰۱۸ خواهند بود، استفاده کند.

این شایعه که از کشور چین منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کند که سری جدید گوشی‌های گلکسی A که سال آینده راهی بازار می‌شوند، به صفحه نمایش Infinity Display مجهز شده‌اند. سامسونگ گوشی‌های سری A را به صورتی تولید می‌کند که ویژگی‌های یک محصول پرچم‌دار را هم در خودشان داشته باشند.

البته استفاده از صفحه نمایش جدید روی اس ۸ و نوت ۸ باعث شد که این شرکت جای قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت را تغییر دهد. احتمال دارد که این اتفاق برای مدل‌های جدید گلکلسی A هم رخ بدهد.

منبع: androidheadlines
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه