عرضه اپلیکیشن هاب‌کیبورد مایکروسافت برای iOS

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماه پیش، مایکروسافت اپلیکیشن هاب‌کیبورد (Hub Keyboard) را برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرد. با توجه به این نکته که اصولا برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی به شکل مخصوص تنها برای این سیستم عامل عرضه می‌شوند، آن زمان مشخص نبود که این اپ برای آی ‌او ‌اس هم عرضه خواهد شد یا نه. اما آن دسته از کاربران آی او اس که درباره این اپ کنجکاو بودند باید بدانند این اپلیکیشن برای آی او اس هم عرضه شده.

شرکت مایکروسافت چند روز پیش هاب کیبورد را برای گوشی‌های مجهز به آی او اس عرضه کرد و تقریبا باید گفت که این اپ در اغلب ویژگی‌هایش شبیه به نسخه ارائه شده برای اندروید خواهد بود. پس نکته قابل توجه این اپ برای کاربران آی او اس چیست؟ شاید برای کاربران عادی آی او اس چیز بخصوصی در بین نباشد اما اگر از آن دسته از این کاربرانید که به شدت به سرویس آفیس ۳۶۵ متکی هستید باید بدانید این اپ حسابی به کارتان خواهد آمد.



micros2

هاب‌کیبورد در طراحی خود با آفیس ۳۶۵ ادغام شده و به کاربران این امکان را می‌دهد که به سرعت درون آفیس ۳۶۵ میان تماس‌ها و اسنادشان جستجو کنند. این کیبورد کپی و پیست کردن را هم با ویژگی‌های جدیدش به امری بی‌نهایت آسان بدل کرده است.

تا امروز دیدگاه مصرف‌کنندگان این اپلیکیشن بسیار متفاوت بوده اما به نظر می‌رسد دیدگاه افراد بستگی زیادی به شیوه استفاده آنها از این اپلیکیشن کیبورد دارد. مثلا همانطور که گفتیم اگر از کاربران آفیس ۳۶۵ باشید احتمالا از این اپلیکیشن هم خوشتان خواهد آمد و می‌توانید از آن بیشتر و بهتر استفاده کنید. دانلود کردن اپلیکیشن هم مجانی است و می‌توانید آن را از فروشگاه اپلیکیشن آی‌تیونز  دانلود کنید.



منبع: Ubergizmo
‌‌کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه