فروش جنگ ستارگان جدید از مرز یک میلیارد دلار گذشت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فقط یک ماه از اکران جدیدترین فیلم در مجموعه‌ی بزرگ «جنگ ستارگان» (Star Wars) گذشته است و این فیلم توانسته هم در ایالات متحده و هم در دنیا، فروشی شگفت‌انگیز از خودش به جای بگذارد. فیلم Rogue One: A Star Wars Story دیروز فروش‌اش از یک میلیارد دلار در تمام دنیا گذشت و توانست به چهارمین فیلم پرفروش دیزنی در سال ۲۰۱۶ تبدیل شود.

فیلم Rogue One در حال حاضر فروش‌اش در ایالات متحده به ۵۱۲.۲ میلیون دلار رسیده است و در مجموع، ۱.۰۱۱ میلیارد دلار فروش داشته است.

فیلم Rogue One که در اواسط ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ اکران شد، در حال حاضر فروش‌اش در ایالات متحده به ۵۱۲.۲ میلیون دلار رسیده است و در مجموع، ۱.۰۱۱ میلیارد دلار فروش داشته است. این قسمت از مجموعه‌ی جنگ ستارگان با کنار زدن دو فیلم «در جستجوی دوری» و «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» که به ترتیب فروشی ۴۸۶ و ۴۰۸ میلیون دلاری داشته بودند، موفق‌ترین فیلم سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده شده است. فیلم‌های کاپیتان امریکا، در جستجوی دوری و زوتوپیا هر سه فروش‌‌شان از مرز یک میلیارد دلار گذشته است. فیلم «کتاب جنگل» هم با فروش ۹۶۶.۶ میلیون دلاری، به این فیلم‌ها نزدیک شده و از ساخته‌های پرفروش هالی‌وود در سال گذشته‌ی میلادی است.

Star-Wars-RogeUne

موفقیت بسیار خوب فیلم Rogue One بی‌شباهت به قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان نیست. فیلم Star Wars: The Force Awakens که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، توانست در امریکای شمالی ۹۳۶ میلیون دلار بفروشد و هم‌چنین در مجموعه ۲.۰۶۸ میلیارد دلار فروش داشته باشد. یک موضوع بسیار قابل توجه است: اینکه تمام فیلم‌های پرفروش یکی دو سال اخیر، از کاپیتان امریکا گرفته تا جنگ ستارگان و در جستجوی دوری، همگی ساخته‌ی دیزنی هستند.

منبع: ComicBook.com

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه