فولکس‌واگن از کانسپت‌های جدید گلف رونمایی کرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

۴فولکس‌واگن در مراسمی که در تور وُرتِرسی (Worthersee) برگزار شده، از دو خودرو مفهومی گلف GTI هیبریدی رونمایی کرده است. ورترسی نام دریاچه‌ای در کشور اتریش بوده و این تور، نام خود را از این منطقه به امانت گرفته است.

کانسپت اول Golf GTI hybrid نام دارد. در مدل استاندارد این خودرو از دو موتور استفاده شده؛ در قسمت جلو، پیشرانه توربوشارژ ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر و در انتها، یک موتور الکتریکی قرار گرفته است.

مجموع قدرت این دو موتور ۴۰۴ اسب‌بخار است و به تمام چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. راننده می‌تواند از قدرت هر موتور در حالت گازوییلی یا الکتریکی به طور جداگانه بهره ببرد.

موتور برقی گلف GTI قادر است ۱۶ اسب‌بخار، قدرت تولید کند و ولتاژ ۴۸ ولتی دارد. دو باتری در انتهای خودرو قرار گرفته که با نیروی ترمز اتومبیل، شارژ می‌شوند.

خودرو بعدی، مدل دیگری از فولکس‌واگن بوده که Golf GTI Estate impulsE نام دارد. این خودرو بر اساس مدل اسپرت‌واگن گلف طراحی شده است. این خودرو طراحی اسپرت‌تری دارد و بر اساس سیستم پلاگین هیبریدی ساخته شده است. گفته می‌شود انرژی باتری‌های این خودرو از ۸.۸ تا ۱۶.۹ کیلووات ساعت است و باعث شده میزان مسافت قابل پیمایش در حالت برقی با این خودرو به دو برابر برسد.

این گلف از یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی توربوشارژ با حجم ۱.۴ لیتر بهره می‌برد.توان موتور بنزینی و الکتریکی به ۲۰۱ اسب‌بخار می‌رسد. توزیع نیرو به چرخ‌های جلو صورت می‌پذیرد و یک جعبه‌دنده ۶ سرعته دو کلاچه این خودرو هیجان‌انگیز را همراهی می‌کند.

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه