فیسبوک یک قابلیت دیگر اسنپ‌چت را به شبکه‌اجتماعی‌اش افزود

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیسبوک در حال تست یک نسخه جدید از اپلیکیشن خود است که در آن از یک ویژگی دیگر اسنپ‌چت استفاده شده است. این نسخه آزمایشی که کار خود را در کانادا و برزیل آغاز کرده اولین استفاده فیسبوک از تکنولوژی MSQRD است، یک اپلیکیشن برای افکت‌های ویدیویی که فیسبوک در ماه مارس خریداری‌اش کرد. این حرکت که درست چند روز پس از افزودن قابلیت Stories به اینستاگرام اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد فیسبوک به شدت نگران نفوذ عمیق و روز‌افزون شبکه اجتماعی اسنپ‌چت است در حالی که به‌اشتراک‌گذاری در خود فیسبوک نسبت به گذشته به طرز قابل توجهی کاهش یافته است.

شرکت‌کنندگان در این فاز آزمایشی در بخش “?what’s on your mind” که افراد استتوس‌هاشان را می‌نوشتند یک بخش دوربین می‌بینند و با زدن روی آن، دوربین کاملا باز می‌شود. از آن طریق می‌توانید عکس یا فیلم بگیرید و اگر از دوربین جلویی استفاده کنید می‌توانید از فیلترهای MSQRD هم بهره ببرید.

پست‌هایی که با این بخش تولید می‌شوند به فیدخبری افزوده می‌شوند و در تایم‌لاین پروفایل شخصی‌تان هم خودش را نشان می‌دهد.

فیسبوک اعلام کرده که در گذشته به‌اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها بسیار دشوار و فرایندی چندمرحله‌ای بوده است. حال با این اقدامات این شبکه سعی کرده اشتراک‌گذاری را تسهیل کند.

شبکه‌ اجتماعی فیسبوک درمیان شبکه‌های اجتماعی جایگاه بسیار برجسته‌ای دارد اما مدتی است که این شرکت حدود ۲۱ درصد کاهش به اشتراک‌گذاری هر کاربر را تجربه می‌کند. این در حالی است که اسنپ‌چت که پیشنهاد ۳ میلیارد دلاری خرید توسط فیسبوک را در سال ۲۰۱۳ رد کرد به شدت رشد کرده است.

باید دید نقشه‌های جدید فیسبوک می‌توانند وضع این شبکه اجتماعی را بهبود دهند یا نه.

منبع: The Verge


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه