قضاوت بازی حساس برزیل و صربستان به علیرضا فغانی سپرده شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی برزیل و صربستان فغانی

قضاوت یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ به علیرضا فغانی سپرده شد.

فیفا امروز اسامی داوران بازی های روز چهارشنبه جام جهانی را اعلام کرد که بر این اساس قضاوت دیدار حساس تیم های برزیل و صربستان به علیرضا فغانی و دستیارانش سپرده شد. محمدرضا منصوری و رضا سخندان دستیاران فغانی در جام بیست و یکم هستند. فغانی که هدف خودش را قضاوت در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان کرده سابقه قضاوت در دیدار فینال بازی فوتبال مردان المپیک ۲۰۱۶ و همچنین فینال اخیر جام باشگاه های جهان را دارد.

فغانی و دستیارانش پس از عملکرد خوب در بازی تیم های آلمان و مکزیک در دور اول مرحله گروهی در دور دوم استراحت کردند و حالا قضاوت دیدار یک تیم بزرگ دیگر را بر عهده خواهند داشت. قضاوت فغانی در بازی تیم آلمان تمجید برخی از رسانه های اروپایی را به همراه داشت به طوری که نشریه سان انگلیس تجربه و ثبات او را ستود و هفته نامه آلمانی کیکر هم با تایید تصمیمات کلیدی فغانی به قضاوت او نمره خوبی دارد. یک روزنامه هلندی هم در بررسی عملکرد داوران جام جهانی روسیه از علیرضا فغانی به عنوان یکی از بهترین داوران این دوره نام برد. سایت معتبر «worldreferee» هم با دادن امتیاز ۷.۴ به داور بین المللی فوتبال ایران او را در رده دوم برترین داوران جام جهانی ۲۰۱۸ تا به اینجا قرار داد.

تیم های برزیل و صربستان که هر دو شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارند از دور سوم مرحله گروهی از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب به مصاف هم می روند. تیم برزیل با ۴ امتیاز در رده اول جدول گروه پنجم قرار گرفته و تیم صربستان هم با ۳ امتیاز در رده سوم جای دارد. در دیگر بازی این گروه تیم ۴ امتیازی سوئیس به مصاف کاستاریکا حذف شده می رود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه