لوانته، اولین شاسی‌بلند مازراتی

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در تاریخ ۱۰۱ ساله‌ی مازراتی، این شرکت خودروسازی تا به حال یک شاسی‌بلند یا همان SUV نساخته است. با این حال، در چند سال اخیر برندهای لوکس و اسپورت مختلفی به این نتیجه رسیده‌اند که مشتری‌های‌شان، از خودروهای شاسی‌بلند هم چندان بدشان نمی‌آید. مازراتی هم برای اولین بار یک شاسی‌بلند به اسم «لوانته» (Levante) ساخته است.

شنیده‌ایم که این خودرو قرار است یک موتور شش سیلندر V-شکل با توانایی تولید ۳۵۰ اسب بخار داشته باشد.

این خودرو که قرار است تمام و کمال در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شود، از نظر ظاهری مشخصات دیگر خودروهای مازراتی را در خود جای داده است. چراغ‌های جلوی باریک و جلوپنجره‌ی لوانته کاملا ظاهری شبیه به دو خودروی Ghibli و Quattroporte دارند.

مشخصات فنی این خودرو هنوز هم منتشر نشده‌اند، اما شرکت مازراتی گفته است که سیستم تعلیق این خودرو الکترونیکی خواهد بود. این شاسی‌بلند هم‌چنین دو محور محرک (All-wheel-drive) خواهد داشت و از هشت دنده‌ی اتوماتیک که مختص آن طراحی شده است بهره خواهد گرفت.

شنیده‌ایم که این خودرو قرار است یک موتور شش سیلندر V-شکل با توانایی تولید ۳۵۰ اسب بخار داشته باشد. شایعات هم‌چنین می‌گویند که مازراتی یک مدل با موتور هشت سیلندر هم از لوانته خواهد ساخت که توانایی تولید ۵۸۰ اسب بخار را دارد.

مازراتی لوانته در فصل بهار در اروپا عرضه خواهد شد.

rsz_maserati_levante (2) rsz_maserati_levante (3) rsz_maserati_levante

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    ما که نمیتونیم بخریم حد اقل پول دارای تهران برن بخرن

  2. Avatar محمد

    شبیه لکسوس RX350 هست فقط کمی جذاب تره

  3. Avatar شاهی

    سلام و عرض ادب
    اطلاعات خودرو در هر یک از اصحاب رسانه ای از بخش های جذاب برای ما ایرانیان که عاشق ماشین هستیم محسوب میشود، پیشنهاد میکنم اولا، هدف گذاری آن ، ضمن اطلاع از وقایع خودروجهان، جهت گیری بسوی اتفاقات و تاثیرات داخلی اثر بخش باشد . دوماٌ ، محلی برای اشتراک گذاری تجربیات برند های مختلف ایجاد کنید.
    که دو حسن دارد یعنی ضمن اطلاع رسانی ، جهت پوشش هزینه ها و درآمد زایی میتوان وسایل و قطعات اورجینال را جهت مرتفع کردن معضل، از طریق سایت دیجی کالا فروخت. درود بر شما شادو سلامت باشید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه