لینکلن Navigator، شاسی‌بلند لوکس و شیک آمریکایی

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

لینکلن Navigator خیلی بزرگ است، بزرگ‌تر از آن هم که تصورش کنید. در حقیقت، Navigator یک شاسی‌بلند بزرگ آمریکایی است که لینکلن برای ثروتمندان طراحی و تولید کرده است. این خودرو از مدل پیشین و کانسپتی که در نمایشگاه خودرو نیویورک پارسال حاضر شده بود، تفاوت ابعادی زیادی ندارد. هنوز همان خودرو بزرگ با امکانات فوق‌العاده و لوکس است. لینکلن تمام تمرکز خودش را روی لوکس بودن محصولش کرده و خدمات و امکانات جالبی را برای مشتریان خود ترتیب داده است.

لینکلن Navigator، از یک پیشرانه تویین توربو ۶ سیلندر خورجینی بهره می‌برد که قادر است تولیدی معادل ۴۵۰ اسب‌بخار تولید کند. هم‌چنین از یک جعبه‌دنده‌ی  ۱۰ سرعته‌ای بهره می‌برد که در کامیون فورد Raptor استفاده شده است.

از خدمات مختلف این خودرو می‌توانیم به دو سرویس اختصاصی لینکلن اشاره کنیم؛ مثلا برنامه‌ای به اسم لینکلن شوفر (Lincoln Chauffeur) در اختیار صاحبان جدید این خودرو قرار می‌گیرد. صاحبان این خودرو می‌توانند توسط اپلیکیشن مخصوص لینکلن، راننده‌ای استخدام کنند تا برای شب‌گردی در شهر و رساندن فرزندان به مدرسه در خدمت مشتریان قرار بگیرد. هم‌چنین توسط آپشن Pickup & Delivery، می‌توانید در صورت خرابی اتومبیل، شخصی را از شرکت لینکلن احضار کنید تا اتومبیل شما را بگیرد تا در زمان شما صرفه‌جویی کند!

این خودرو ۶ عدد پورت USB با قابلیت شارژ سریع دارد که برای تمام سرنشینان کافی به نظر می‌رسد. در داشبورد این خودرو صفحه‌نمایش با سیستم infotainment تعبیه شده تا افراد بتوانند اطلاعات خودشان را انتقال دهند. در حقیقت سیستم Infotainment این خودرو تجربه هیجان‌انگیزی از اتصال تلفن‌های هوشمند اندرویدی و iOSی خود به صاحبان Navigator می‌دهد و سرنشینان می‌توانند با اتصال گوشی‌های خود، از امکانات مختلفی بهره ببرند. دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی هم بخشی از امکاناتی است که در هنگام رانندگی به کمک حال راننده می‌آیند.

این خودرو حالت‌های مختلف رانندگی دارد تا بسته به شرایط مختلف آب‌وهوایی و جاده‌ای، راننده از آن‌ها استفاده کند؛ از حالت Economic گرفته تا وضعیت‌ برفی. به نظر می‌رسد که لینکلن Navigator جزو یکی از پرچم‌دارهای لوکس شاسی‌بلند بازار شود. شما در این باره چه نظری دارید؟

منبع : Theverge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar افشین

    این که ماشین نیست ! این فقط یه تانکه خوش تیپه !

  2. Avatar مهندس

    قاعدتا اگر اینو به هر پسری بدن دیگه نه ازدواج می کنه نه خونه می خره!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه