ماجرای فروش سوسیس توسط فولکس واگن چیست؟

۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سوسیس فولکس واگن

فولکس واگن یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان است و خودروهای پرفروشی را در سبد محصولاتش جای داده است. فولکس واگن گلف، بیتل یا فولکس واگن ترانسپورتر از جمله پرفروش‌ترین اتومبیل‌های این شرکت و بازار جهانی هستند. با این وجود هیچ‌کدام از این خودروها پرفروش‌ترین محصول این شرکت نیستند.

سوسیس فولکس واگن در سال ۲۰۱۹ موفق شد این عنوان را به خود اختصاص دهد. فولکس واگن از سال ۱۹۷۰ تولید سوسیس مخصوص خودش را در کارخانه‌اش واقع در وولفسبورگ آلمان آغاز کرد. بیشتر این سوسیس‌ها برای غذای کارکنان یا به عنوان پذیرایی در نمایندگی‌های شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. مقداری از آن‌ها نیز به بازار عرضه شده و به فروش می‌رسد.

سطح تولید سوسیس فولکس واگن بسیار بالاست. این شرکت سال گذشته میلادی مجموعا شش میلیون و دویست هزار دستگاه خودرو در تمامی کارخانه‌های خودش به تولید رساند. در همین حال تولید سوسیس در کارخانه این شرکت واقع در وولفسبورگ به تنهایی شش میلیون و هشتصد هزار عدد بود.

سوسیس فولکس واگن

سوسیس‌های خوشمزه و مقرون به صرفه فولکس واگن

اما علت اصلی تولید این فرآورده گوشتی توسط فولکس واگن چیست؟ داس متحرک آلمانی از سال ۱۹۳۰ تولید غذا برای کارکنان خودش را آغاز نمود و از سال ۱۹۷۳ سوسیس را به خط تولید اغذیه خود افزود. تولید و مصرف این سوسیس‌ها برای فولکس واگن بسیار مقرون به صرفه بود و کارکنان نیز استقبال خوبی از این محصول گوشتی کردند. به همین دلیل فولکس واگن تصمیم گرفت فروش این محصول غذایی را در بازار آغاز کند.

این کارخانه شهرت مناسبی برای خود دست و پا کرده و حتی در قسمتی از برنامه گرندتور نیز به آن پرداخته شده است. در این قسمت ریچارد هموند، یکی از مجریان برنامه کارخانه تولید سوسیس فولکس واگن را مورد بررسی قرار داده و فرآیند تولید سوسیس‌ها را با رویه تولید خودروها مقایسه کرد. در این برنامه مصاحبه‌ای نیز با سیگرید واینمن صورت گرفت. وی در آغاز فعالیتش در فولکس واگن به دوخت روکش صندلی خودروها اشتغال داشت و سپس به کارخانه وولفسبورگ منتقل شد.

نکته جالب‌تری در خصوص سوسیس فولکس واگن نیز وجود دارد. این شرکت سوسیس‌های خود را وارد بخش قطعات خود کرده و بنابراین مشتریان می‌توانند حین جستجو برای قطعات یدکی خودروهای فولکس واگن، با انتخاب قطعه شماره ۵۰۰ ۳۹۸ ۱۹۹ گرسنگی خود را برطرف کنند.

منبع: MOTOR1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. غلوم

    سلام
    اینا چرا همش از ایران فرغون کپی می کنن؟ ؛-)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه