مارول هنوز نام انتقام جویان ۴ را انتخاب نکرده است

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
انتقام جویان 4

اگر از طرفداران سری فیلم‌های ابرقهرمانی انتقام جویان باشید، حتما می‌دانید که در پایان فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) به نوعی گفته شد که «تانوس» باز خواهد گشت. اما طرفداران این فیلم ابرقهرمانی، در انتقام جویان ۴ به غیر از ضد قهرمان غول‌پیکر بنفش داستان‌های مارول باید در انتظار کدام شخصیت‌ها باشند. طرفدارانی که قسمت سوم این مجموعه را تماشا کرده‌اند، پس از دیدن فضای رمزآلود این فیلم حالا با سوالات زیادی مواجهند.

در حالی که هنوز نام رسمی انتقام جویان ۴ از سوی سازندگان آن اعلام نشده، گمانه‌های بسیاری از سوی رسانه‌ها و طرفداران این مجموعه برای قصه‌ی قسمت چهارم مطرح شده است.

تانوس، ضد قهرمان معروف سری انتقام جویان در تلاش برای آنچه که خود به تعادل رساندن جهان می‌نامید، موفق شد تمام سنگهای ارزش‌مند بی‌نهایت را به دست آورده و همانطور که تهدید کرده بود نیمی از جمعیت جهان را ناپدید کند. بسیاری از ابر قهرمان‌های کلیدی سری انتقام جویان هم در میان افراد ناپدید شده بودند و همین موضوع امکان حضور یا نحوه‌ی بازگشت آن‌ها را در قسمت چهارم بحث برانگیز کرده است. حالا دنباله‌ی این مجموعه در موقعیت خاصی قرار دارد. به نظر می‌رسد راهی برای بازگشت تمام این شخصیت‌های محبوب پول‌ساز وجود ندارد. از طرفی داستان به سویی رفته که راهی برای بازگشت برخی از آن‌ها نیست و از طرف دیگر، شنیده شده بعضی از بازیگرها برای حضور در این مجموعه با تهیه‌کنندگان آن به توافق نرسیده‌اند. بنابراین دنبال‌کنندگان مجموعه‌ی انتقام جویان باید فعلن صبر کنند تا مشخص شود کدام یک از انتقام جویان از این بازی محبوب کنار گذاشته می‌شوند.

به نظر می‌رسد برای قسمت بعدی این مجموعه هنوز نامی انتخاب نشده است. هنوز در وب‌سایت‌های معتبر سینمایی تنها از نام انتقام جویان ۴ برای این فیلم استفاده می‌شود. گفته می‌شود علت مخفی بودن نام قسمت بعدی، امکان لو رفتن قصه‌ی آن است. پس از آن‌که یکی از طرفداران این مجموعه در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد انتشار نام قسمت بعدی داستان آن را لو خواهد داد،‌ برادران روسو که کارگردانی فیلم را بر عهده دارند تلویحا این نکته را تایید کردند. حدس‌های گوناگونی در مورد نام قسمت چهارم این مجموعه وجود دارد. گفته می‌شود محتمل‌ترین نام که بسیاری از رسانه‌های سینمایی احتمال واقعیت داشتن آن را تایید کرده‌اند، Avengers: Infinity Gauntlet است. هرچند هنوز قصه‌های منتشر شده در حد حدس و گمان است و نمی‌توان گفت که داستان اصلی را لو می‌دهند، اما گفته می‌شود که تانوس با قدرتی بسیار بیشتر بازخواهد گشت و پلنگ سیاه برای همیشه مجموعه‌ی انتقام جویان را ترک خواهد کرد. با توجه به اتفاقاتی که در انتقام جویان: جنگ ابدیت افتاد، نام دیگری هم در بین طرفداران این مجموعه برای قسمت چهارم رواج پیدا کرده است. در برخی سایت‌های خبری، در کنار نام Infinity Gauntlet، با جدیت به نام Fallen Heros هم اشاره شده است.

ناپدید شدن بسیاری از ابرقهرمان‌ها در انتهای قسمت سوم، احتمال حضور آن‌ها را در قسمت بعد کم‌رنگ کرده است.

زمان اکران انتقام جویان ۴ از معدود اطلاعات در دسترس در مورد این فیلم است. هرچند برخی از طرفداران این مجموعه در مورد صحت آن هم دچار تردید شده‌اند. طبق شنیده‌ها قرار است اکران این فیلم از تاریخ ۲۶ آوریل سال آینده در انگلستان و ۳ می در ایالات متحده آغاز شود. باید به خاطر داشت قسمت قبلی این مجموعه قرار بود در هفته‌ی اول ماه می امسال اکران شود که به صورت ناگهانی و برای رقابت با قسمت دوم مجموعه‌ی ددپول، با یک هفته جابجایی به هفته‌ی آخر ماه آوریل موکول شد. اما به احتمال زیاد طرفداران این مجموعه نباید مدتی بیشتر از زمان اعلام شده برای اکران قسمت چهارم منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید: بهترین و بدترین فیلم‌های مارول از نگاه منتقدان

فیلم‌برداری قسمت چهارم در آگوست سال ۲۰۱۷ و بلافاصله بعد از اتمام فیلم‌برداری انتقام جویان: جنگ ابدیت آغاز شد. فیلم‌برداری تقریبا ۵ ماه طول کشید و عوامل فیلم در ژانویه ۲۰۱۸ پایان رسمی فیلم‌برداری را در ایالات متحده اعلام کردند. بر اساس گفته‌ی روزنامه‌ی اسکاتلندی Daily Record، سکانس‌های تکمیلی در اطراف شهرهای ادینبرو و گلاسکوی اسکاتلند فیلم‌برداری خواهند شد. اگر به سری فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه دارید و هنوز قسمت‌های قبلی این مجموعه را ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنیم قبل از اکران قسمت چهارم، انتقام جویان – ۲۰۱۲ (The Avengers)، انتقام جویان: عصر اولتران – ۲۰۱۵ (Avengers: Age of Ultron) و انتقام جویان: جنگ ابدیت – ۲۰۱۸ (Avengers: Infinity War) را تماشا کنید.

منبع: CNet

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    اسمش END GAME هست

  2. Avatar taher

    آقا مگه اول اونجرز ۲ رو ندیدین؟
    همون جایی که استارک میبینه همه تیم نابود شدن
    پس احتمال میدم آخر اونجرز ۴ همه بت هم به رحمت خدا میرن

  3. Avatar مصطفی

    یه هشدار اسپویلی چیزی میذاشتید. یهو همون بند اول فیلم رو لو دادین که! خیلیا هنوز ندیدن فیلمو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه