مایکروسافت اجازه می‌دهد بدون حساب‌کاربری از اسکایپ استفاده کنید

۲۵ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مشکلات استفاده از سرویس‌های آنلاین این است که معمولا برای استفاده از آن‌ها باید ثبت‌نام کرده و وارد حساب‌کاربری‌تان شوید. به همین دلیل است که گزینه‌ استفاده از حساب‌کاربری فیسبوک یا گوگل به جای ثبت‌نام یکی از گزینه‌های محبوب‌ کاربران برای صرفه‌جویی وقت است. اما اگر نخواهید فیسبوک و حساب گوگل‌تان را به این سرویس‌ها لینک‌ کنید چی؟

بعضی از سایت‌ها متوجه این مشکل کاربران شده‌اند و هر کدام هم چاره‌ای اندیشیده‌اند. فیسبوک اخیرا نیاز به ساخت حساب را برای پیام‌رسان مسنجر به کل حذف کرده است و حال یک خبر خوب دیگر برای آن دست از کاربران که حال ساخت حساب‌کاربری ندارند به دست‌مان رسیده. خبر این است که اسکایپ هم از دیروز نیاز به داشتن حساب‌کاربری را برای استفاده از این سرویس حذف کرده است. در این شرایط تنها کاری که لازم است انجام دهید رفتن به وبسایت اسکایپ و آغاز گفتگو به عنوان کاربر مهمان است.

شاید تنها مشکلی که در این شیوه استفاده از برنامه اسکایپ با آن مواجه می‌شوید این باشد که متن گفتگو‌هاتان فقط ۲۴ ساعت دوام می‌آورد و بعد پاک می‌شود. بنابراین اگر نیاز دارید متن گفتگوها را هم برای زمانی طولانی نگه دارید لازم است خودتان به فکر شیوه‌ای برای حفظ آن‌ها باشید.

احتمالا چنین اقدامی برای کسانی که فقط گه‌گاهی از اسکایپ استفاده می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود و با توجه به این تغییرات دیگر لازم نیست به ده‌ها نام کاربری و پسوردی که برای سایت‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنید نام اسکایپ را هم بیفزایید.

‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه