متال‌گیرسالید ۵ گل کاشت

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بازی متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم زودتر از عرضه جهانی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و منتقدان امروز نقدهای خودشان را منتشر کردند.

نقدهای بازی متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم منتشر شد. امتیازهایی که این بازی به‌دست آورده نشان می‌دهند که با یک عنوان بسیار خوب سرو کار خواهیم داشت.

 

با توجه امتیازات منتشر شده این بازی یک عنوان فوق‌العاده خواهد بود. متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم آخرین نسخه از مجموعه بازی‌های متال‌گیرسالید به‌حساب می‌آید توسط هیدئو کوجیما ساخته شده و در تاریخ ۱۰ شهریور ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، کامپیوتر، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید امتیازهایی که این عنوان دریافت کرده را مشاهده کنید:

The Daily Dot – ۵/۵
Destructoid – ۹/۱۰
EGMNOW – ۹.۵/۱۰
Examiner – ۵/۵
Game Informer – ۹.۲۵/۱۰
GameSpot – ۱۰/۱۰
GameTrailers – ۹.۳/۱۰
HobbyConsolas – ۹۷/۱۰۰
IGN – ۱۰/۱۰
Kinda Funny Games – “Amazing”
Metal Gear Informer – ۱۰/۱۰
Press-Start – ۹/۱۰
Respawn.ninja – ۱۰۰/۱۰۰

بسیاری از سایت‌ها و منابع خبری پس از تجربه بازی گفته‌اند که متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم می‌تواند به‌عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۵ انتخاب شود. سایت‌هایی مانند GameSpot و IGN به این عنوان امتیاز کامل ۱۰ را داده‌اند و بسیاری از رسانه‌های دیگر این بازی را شگفت‌انگیز، بهترین بازی از مجموعه متال‌گیرسالید و یک عنوان به‌یاد ماندنی خوانده‌اند. بازی متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم آخرین نسخه از این مجموعه بازی‌ها به‌حساب می‌آید که توسط هیدئو کوجیما ساخته شده است. در چند ماه گذشته شایعات بسیار زیادی درباره جدایی کوجیما از کونامی شنیده شده بود. شرکت کونامی استودیوهای کوجیما پروداکشنز را تعطیل کرده و کارمندان آن در حال حاضر شرایط خوبی ندارند.

MGSV5

باید ببینیم که پس از منتشر شدن این بازی کوجیما درباره شایعات منتشر شده چه واکنشی از خودش نشان می‌دهد. چند ماه پیش شرکت کونامی گفته بود که مجموعه بازی‌های متال‌گیرسالید را بعد از کوجیما هم ادامه می‌دهد و شخصیت‌ها و داستان کاملا جدیدی را برای آن در نظر گرفته است. البته بخش دیگری از شایعات گفته‌اند که کونامی پس از عرضه این بازی قصد دارد روی ساخت بازی‌های موبایلی تمرکز کند. در چند ماه گذشته خبرهای مختلفی منتشر شده بودند که حاکی از تغییر روند کاری کونامی در تولید بازی‌های کامپیوتری داشتند. براساس گفته‌های مدیرعامل این شرکت، کونامی قصد دارد بیش از پیش بازی‌های موبایلی تولید کند، چرا که این بازی‌ها برای این شرکت درآمد بیشتری به‌همراه دارند و هزینه کمتری به آن‌ها تحمیل می‌کند.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. ایمان

    شاه کار دیگرا ز کوجیما

  2. هومن

    Hideo Kojima یدونست… بازی بسیار عالی در نسل هفت و هشت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه