راهنمای بازکردن پایان مخفی بازی متال‌گیرسالید۵: درد فانتوم

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
متال‌گیرسالید 5: درد فانتوم

شرکت کونامی به‌تازگی اعلام کرد که بازی «متال‌گیرسالید۵: درد فانتوم» یک پایان مخفی دارد که بازی‌کننده‌ها تنها در یک حالت خاص می‌توانند آن‌را مشاهده کنند.

برای تماشای پایان مخفی بازی متال‌گیرسالید۵: درد فانتوم ، بازی‌کننده‌ها باید تمام سلاح‌های هسته‌ای خودشان را نابود کنند.

شرکت کونامی اعلام کرد بازی‌کننده‌ها برای مشاهده‌‌ی این پایان مخفی که (Secret Nuclear Disarmament Event) نام دارد، باید تمام سلاح‌های هسته‌ای خودشان را از بین ببرند. این شرکت گفت که بازی‌کننده‌ها در ابتدا باید مرحله‌ی ۳۱ را پشت‌سر بگذارند تا امکان ساخت سلاح هسته‌ای را به‌دست بیاورند. همچنین بازی‌کننده‌ها نباید مشغول ساخت سلاح هسته‌ای در بازی باشند و اگر سلاح هسته‌ای هم دارند، باید آن را از بین ببرند. در ادامه گفته شده که بازی‌کننده‌ها باید در سرورهای مختلف این بازی که در اروپا، آمریکا، آسیا و منطقه‌های دیگر قرار دارند، تمام سلاح‌های هسته‌ای خودشان را از بین ببرند. در این زمان با مراجعه به قسمت آنلاین بازی باید تعداد سلاح‌های هسته‌ای موجود در سرور صفر باشد. این پایان مخفی روی تمام پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ وجود دارد.

بعد از انجام دادن این کارها، باید مراحل اصلی بازی را به پایان برسانید تا بتوانید پایان مخفی را مشاهده کنید. البته کونامی اعلام کرده که پس از به نمایش درآمدن پایان مخفی، بازی‌کننده‌ها می‌توانند سلاح‌های هسته‌ای تولید کنند.

پایان مخفی بازی متال‌گیرسالید5: درد فانتوم

بازی متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم در حالی ساخته شد که شرکت کونامی استودیوی «کوجیما پروداکشنز» را تعطیل کرد و حتی هیدئو کوجیما هم اخراج شد. مشکلات به وجود آمده میان کوجیما و کونامی باعث شد که بخش‌های زیادی از بازی حذف شوند و حتی نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های سایلنت هیل هم کنسل شد.
البته این عنوان در زمان عرضه امتیازات فوق‌العاده‌ای را به‌دست آورد و با استقبال بسیار زیاد از سوی بازی‌کننده‌ها مواجه شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه