مدل جدید BMW i8 احتمالا در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو سالی است که از معرفی BMW i8 می‌گذرد و این طور که بوی‌اش می‌آید، شرکت سازنده‌ی این خودرو قصد ارتقا و عرضه‌ی مدلی جدید از آن را دارد. ظاهرا مدل جدید i8 قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شود و در کنار تغییرات ظاهری، سخت‌افزار آن هم پیشرفت کرده است.

انتظار داریم تا BMW از قابلیت شارژ بی‌سیم که Qualcomm برای این شرکت ساخته است، در مدل جدید i8 استفاده کند.

طبق گزارشی که وب‌سایت Autocar منتشر کرده، موتور الکتریکی i8 افزایش قدرتی برابر با ۱۰ درصد خواهد داشت. موتور بنزینی و ۱.۵ لیتری این خودرو هم که سه سیلندر دارد، با ارتقاهایی همراه شده است. قدرت این دو موتور روی همدیگر، ۴۲۰ اسب بخار خواهد بود. برای مقایسه، مدل فعلی BMW i8 قدرتی برابر با ۳۶۲ اسب بخار دارد.

جعبه دنده‌ی شش سرعته و اتوماتیک i8 هم پیشرفت خواهد کرد؛ طوری که این خودروی BMW از قبل هم سریعتر خواهد بود. در حال حاضر، مدل فعلی i8 می‌تواند در ۴.۴ ثانیه، سرعت‌اش را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. اطلاعاتی از ظرفیت باتری موتور الکتریکی i8 جدید نمی‌دانیم، اما احتمال اینکه این مدل جدید، باتری ۱۰ کیلوواتی مدل Formula E این خودرو را داشته باشد، کم نیست. هم‌چنین انتظار داریم تا BMW از قابلیت شارژ بی‌سیم که Qualcomm برای این شرکت ساخته است، در مدل جدید i8 استفاده کند.

تا رونمایی رسمی مدل جدید BMW i8 و انتشار اطلاعات بیشتر از آن صبر می‌کنیم.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه