مدل ۲۰۱۹ ب‌ام‌و X4 را پیش از عرضه ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تصاویر جاسوسی از جدیدترین مدل اکس ۴، نشان می‌دهد که ب‌ام‌و تا سال ۲۰۱۹ خیالش از طراحی این اتومبیل راحت است. به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد ب‌ام‌و در حال آزمایش و ارزیابی این محصول است.

این پروتوتایپ مثل مدل X3، از پلت‌فرم ماژولار CLAR بهره می‌برد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این پلت‌فرم در سری ۷ مدل ۲۰۱۶ برای اولین بار استفاده شده و حالا به خانواده سری X این شرکت ورود پیدا کرده است. حتی گفته شده که مدل پلاگین هیبرید ب‌ام‌و سری اکس‌ ۳ ممکن است در آینده نه چندان دور عرضه شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که سری X4 مثل X3 در نسخه پلاگین هیبرید هم تولید شود.

پیشرانه‌های این اتومبیل در حجم‌های ۲ و ۳ لیتر عرضه می‌شود و مجهز به سیستم پرخوران توربوشارژ هستند. یک جعبه دنده ۸ سرعته خودکار نیز این اتومبیل قوی هیکل را همراه می‌کند. از رقبای مدل X4 می‌توانیم به لندرور Range Rover Evoque، مرسدس‌بنز GLC کوپه و پورشه ماکان اشاره کنیم.

ب‌ام‌و درنظر دارد نسخه قدرتمند این سری را به عنوان مدل X4 M40i را در آینده عرضه کند. این نسخه، قوی‌ترین مدل این سری خواهد بود که می‌تواند با مدل‌هایی مثل GLC63 Coupe رقابت ‌کند.

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. هادي

    ممنون از مطالبتون آقای شاهسون، یه سوال همیشه ذهنمو درگیر کرده که فلسفه ی این عکسای جاسوسی چیه، اگه جاسوسیه پس چرا خودشون منتشر می کنن یا حداقل میذارن عکس گرفته شه ؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه