مراسم سالگرد بازی Overwatch از فردا آغاز می‌شود

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
بازی Overwatch

باور اینکه دو سال از عرضه‌ی «اورواچ» (Overwatch) می‌گذرد، کمی سخت است؛ مخصوصا اگر به تاثیرات بزرگی که اورواچ در طول این دو سال روی صنعت بازی داشته است نگاهی بیاندازیم. استودیوی بازی‌سازی بلیزارد در طول دو سال گذشته، به مناسبت رویدادهای مختلف، مثل سال نو یا هالووین، مراسم‌های مختلفی در اورواچ برگزار کرده است. سال گذشته در همین دوره‌ی زمانی، شاهد برگزاری مراسمی به مناسبت سالگرد عرضه‌ی اورواچ بودیم. این مراسم امسال هم بازخواهد گشت و مراسم سالگرد دومین سال عرضه‌ی اورواچ، از هر رویداد دیگری در این بازی بزرگ‌تر خواهد بود.

مراسم Overwatch Anniversary از روز اول خرداد تا ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد.

اگر اورواچ بازی کرده باشید، بدون شک می‌دانید که هر مراسم شامل آیتم‌ها و بازی‌های مخصوص به خود است. برای مثال در رویداد «بازی‌های تابستانی» می‌توانستیم به سبک و سیاق بازی Rocket League در دو تیم سه نفره سعی کنیم توپ‌هایی را وارد دروازه‌ی یکدیگر کنیم یا در مراسم هالووین موج پس از موج با هیولاهایی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شدند، مبارزه کنیم.

هر مراسم در کنار این بازی‌ها، هم‌چنین لباس‌ها، اسپری‌ها و آیتم‌های مختص به خود را هم دارد. امکان پیدا کردن آیتم‌ها هم فقط در مدت زمان مراسم وجود دارد.

مراسم سالگرد دومین سالگی عرضه‌ی بازی Overwatch قرار است برای اولین بار، امکان گرفتن تمام آیتم‌های مدت دار بازی را ممکن کند. یعنی برای مثال اگر یک آیتم مختص به سال نو چینی‌ها را می‌خواهید، می‌توانید در مراسم سالگرد اورواچ آن را بگیرید. امکان انتخاب بازی‌های مختص به مراسم‌های دیگر هم وجود خواهد داشت.

البته این موضوع دلیل نشده است تا سازندگان اورواچ، بی‌خیال ساخت آیتم‌ها و لباس‌های جدید برای مراسم سالگرد دو سالگی بازی Overwatch شوند. هر لوت باکس که در طول رویداد باز می‌کنید، حداقل شامل یک آیتم مختص مراسم سالگرد اورواچ خواهد بود. یعنی نه تنها ممکن است یک آیتم از رویدادهای دیگر زمان‌های سال در جعبه‌ای که باز می‌کنید، پیدا کنید، بلکه بدون شک یک آیتم مختص رویداد سالگرد هم در همان جعبه خواهد بود.

در کنار طراحی هشت لباس Legendary جدید برای مراسم سالگرد اورواچ، به مناسبت سالگرد یک نقشه‌ی جدید هم به بازی اضافه می‌شود. نقشه‌ی جدید اورواچ «پترا» (Petra) نام دارد و برای حالت دث‌مچ (Deathmatch) طراحی شده است. طبق گفته‌ی بلیزارد این نقشه‌ی جدید با در نظر گرفتن قدرت تمام شخصیت‌ها طراحی شده است و چه شخصیت‌هایی که توانایی آن‌ها مبارزه‌ی نزدیک و تن به تن است و شخصیت‌هایی که از دور تیراندازی می‌کنند، در نقشه‌ی پترا موقعیتی مناسبت برای بهره گرفتن از سیستم مبارزه‌ی خود پیدا خواهند کرد.

مراسم Overwatch Anniversary از روز ۲۲ می تا ۱۱ ژوئن (از ۱ خرداد تا ۲۱ خرداد) برگزار خواهد شد.

به مناسبت این مراسم، بلیزارد یک انیمیشن استاپ موشن به اسم Trace & Bake ساخته است که آن را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم. تصاویر اسکین‌های جدیدی که در راستای این مراسم به اورواچ اضافه می‌شوند هم از چین به بیرون درز کرده‌اند. این تصاویر را هم در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم و به محض عرضه‌ی تصاویر رسمی، آن‌ها را جایگزین خواهیم کرد.

ویدیوی سالگرد اورواچ:

ویدیوی معرفی نقشه‌ی پترا:

تصاویر اسکین‌های مراسم سالگرد اورواچ:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مصطفی

    میشه لطفا چند تا از تاثیرات بزرگی (؟!) که اورواچ روی صنعت بازیسازی داشته رو بگین؟!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه