معرفی بازی نوروزی: Fallout Shelter

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
fallout shelter

امروز قصد داریم یک بازی موبایلی به شما معرفی کنیم. اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید بازی Fallout 4 را تجربه کنید و آن را به پایان برسانید، می‌توانید عنوان Fallout Shelter را روی موبایل‌تان بازی کنید.

بازی Fallout Shelter یک عنوان رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای است که توسط استودیوی Bethesda برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ساخته شده است. بازی‌کننده‌ها در این بازی وظیفه‌ی مدیریت یک پناهگاه را به عهده دارند و باید از افرادی که در این پناهگاه حضور دارند، محافظت کنند.

این بازی یکی از موفق‌ترین عنوان‌های عرضه شده برای پلتفرم‌های موبایل در سال ۲۰۱۵ بود و از منتقدان مختلف امتیازات بالایی دریافت کرد.

لحظه‌ای که وارد این بازی می‌شوید یک پناهگاه را با بخش‌های مختلف مشاهده می‌کنید که باید به‌مرور زمان آن را مدیریت کنید. همیشه افراد جدیدی به سمت پناهگاه شما می‌آیند و باید تصمیم بگیرید که از آن‌ها در چه مکان‌هایی استفاده کنید. هر شخصیت یک قدرت مخصوص دارد که برای یکسری کارهای متفاوت به‌کار می‌آید.

در مدیریت کردن پناهگاه باید به میزان خوشحالی افرادی که برای شما کار می‌کنند، توجه کنید. خوشحالی آن‌ها به کاری که انجام می‌دهند و شرایط کلی پناهگاه بستگی دارد. برای پیشرفت پناهگاه و به دست آوردن منابع بیشتر باید اتاق‌های بیشتری بسازید. برای اینکار باید افراد بیشتری داشته باشید. اضافه کردن افراد بیشتر هم باعث می‌شود که منابع شما زودتر به پایان برسند و به همین دلیل میزان خوشحالی افراد کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل باید سعی کنید تعادل خوبی در میان تمام بخش‌ها برقرار کنید. این بازی موبایلی را می‌توانید در هر لحظه‌ای که می‌خواهید بازی کنید. اگر فکر می‌کنید به مهمانی کسل کننده‌ای می‌روید، می‌توانید این بازی را روی گوشی یا تبلت‌تان نصب کنید تا گذر زمان را احساس نکنید.

نام بازی: Fallout Shelter

سبک: شبیه‌ساز

سازنده:‌ Bethesda Game Studios

ناشر: Bethesda Softworks

پلتفرم: Android، iOS

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

fallout shelter
fallout shelter
fallout shelter
fallout shelter
fallout shelter
fallout shelter
fallout shelter
fallout shelter
fallout shelter

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه