معرفی بازی نوروزی: Rise of the Tomb Raider

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

اگر بعد از دید و بازدیدهای عید می‌خواهید یک بازی متفاوت را تجربه کنید، می‌توانید به سمت قسمت جدید مجموعه بازی‌های «توم ریدر» (Tomb Raider) که «خیزش توم ریدر» (Rise of the Tomb Raider) نام دارد، بروید.

بازی خیزش توم ریدر یک عنوان اکشن سوم-شخص با المان‌های ماجراجویی است. بازی از محیط‌های بزرگی تشکیل شده و «لارا کرافت» (Lara Croft) قهرمان اصلی بازی برای زنده ماندن دست به کارهای مختلفی می‌زند. این عنوان کاملا به نسخه‌ی قبلی خودش وفادار باقی‌مانده و با ویژگی‌های جدیدی که دارد، بازی‌کننده‌ها را بیش از پیش هیجان‌زده می‌کند.

از ویژگی‌های جدید این بازی می‌توان به سیستم ساخت و ساز سلاح‌های مختلف اشاره کرد. این سیستم باعث می‌شود که بازی‌کننده‌ها بتوانند برای خودشان سلاح‌های جدید درست کنند تا بتوانند در مبارزه با دشمنان مختلف از آن‌ها استفاده کنند. گردش روز و شب به شکل همزمان در بازی رخ می‌دهد و همین موضوع روی اتفاقات بازی هم تاثیر زیادی گذاشته است.

بازی‌کننده‌ها در زمان انجام دادن ماموریت‌های مختلف آزادی عمل بیشتری دارند و می‌توانند یک مرحله را به شکل کاملا مخفی‌کاری و یک مرحله را به شکل کاملا اکشن پشت‌سر بگذارند. می‌توانید با استفاده از آیتم‌های مختلفی که در اختیار دارید، دشمنان را گمراه کنید و سپس آن‌ها از بکشید. تیر و کمان همچنان در این بازی تاثیر زیادی روی «روند بازی» (GamePlay) دارد. بازی‌کننده‌ها به وسیله‌ی این سلاح می‌توانند دشمنان را بدون سر و صدا از بین ببرند و با ارتقا دادن آن هم توانایی انجام دادن کارهای بیشتری را به دست می‌آورند.

این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰ و کامپیوترهای شخصی عرضه شده و نسخه‌ی پلی استیشن ۴ آن هم قرار است در پاییز سال ۹۵ راهی بازار شود.

نام بازی: Rise of the Tomb Raider

سبک: ماجراجویی اکشن

سازنده:‌ Crystal Dynamics

ناشر: Square Enix

پلتفرم: PC، Xbox One ، Xbox 360

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar م

    برای PC کرک شد یا نه؟

  2. Avatar Cyanogen

    نمیدونم چرا بازی ها هر چه پیش میرن با این که گرافیک بالا میره ولی داستانشون ضعیف تر میشه… یادمه tomb raider. و call of Juarez و ویچر داستان قوی داشتن ولی تو نسخه های جدیدشون داستان ندارن یا معماها آسون تر شدن!! ای کاش بازی ها مثل قبل بشن با همین گرافیک… راستی call of duty جنگ جهانی دوم واقعا نیازه چون با این گرافیک بازی های جدید خیلی باحال میشه

    1. Avatar شریف

      من هنوز این نسخه اش رو بازی نکردم، ولی انصافا داستان پردازی سری قبلش که بی نظیر بود…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه