معرفی رسته‌ی آب‌سردکن (گوارا بنوش)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروزه آب‌سردکن‌ها، یکی از وسایل موردنیاز محیط‌های کاری و حتی منازل هستند. یک آب‌سرد‌کن هم جایگزین یک فلاسک پر از یخ می‌شود  و هم آب ‌گرم مورد نیاز را برای یک لیوان چای فراهم می‌‌کند. این محصولات انواع مختلفی دارند. آب‌سردکن‌های مخزن‌دار نیاز به تعویض مخزن یا پرکردن دوباره‌ی آن را دارند؛ ولی در مدل‌های متصل به آب‌ شهری همواره آب مورد نیاز آب‌سردکن تامین است. هم‌چنین اگر فضای کافی برای نصب آب‌سردکن‌های ایستاده ندارید، می‌توانید از آب‌سردکن‌های رومیزی که فضای کمتری نسبت به آب‌سردکن‌های ایستاده اشغال می‌کنند استفاده کنید؛ در عین‌حال نباید از سلامت آب مصرفی غافل باشیم. وجود املاح و آلودگی‌های مختلف آب باعث شده‌است بسیاری از افراد برای حفظ سلامت خود از تصفیه‌کننده‌ها استفاده کنند. با توجه به تنوع زیاد آب‌سردکن‌ها و تصفیه‌کننده‌های موجود در بازار، شناخت کافی نسبت به کارکرد و امکانات آن‌ها در انتخاب یک مدل خوب مساله‌ای مهم است. با مراجعه به زیرگروه آب‌سردکن‌ها و تصفیه‌کننده‌ها در سایت دیجی‌کالا می‌توانید با انواع مختلفی از این محصولات و مشخصات فنی آن‌ها آشنا شوید و دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

‌ ‌

Waterدر این زیرگروه انواع آب‌سردکن‌های ساخت برترین برندها ازجمله ایستکول و هیوندای وجود دارند. در انتخاب و خرید آب‌سردکن فاکتورهای مهمی را باید در نظر گرفت که می‌توان به جنس بدنه و مخزن، قدرت کمپرسور، مصرف برق، کیفیت و دوام آب‌سردکن و اطمینان از اصالت کالا و خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. برخی از آب‌سردکن‌ها، دارای منبع آب یا قابل اتصال به آب ‌شهری هستند. هم‌چنین از لحاظ قرارگرفتن منبع به دونوع منبع‌بالا و منبع‌پایین تقسیم می‌شوند.

‌ ‌ ‌

Water2تصفیه‌کننده‌های آب موجود در دیجی‌کالا را می‌توانید هم در کنار آب‌سردکن‌ها و هم در زیرگروه ابزارهای سلامت مشاهده کنید. انواع مختلفی از تصفیه‌کننده‌ها با برندهای مختلف مانند  فلر، هیوندای و تک‌الکتریک در سایت موجود هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود  آن چه را می‌خواهید انتخاب و خریداری کنید.

Water3

‌ ‌ ‌

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه