[E3 2016] بتمن را در بازی سریالی‌اش ببینید؛‌ تصاویر Batman: The Telltale Series منتشر شدند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

همین چند روز پیش بود که استودیوی بازی‌سازی Telltale Games گفت که در نمایشگاه E3 اطلاعات بیشتری از فصل سوم بازی The Walking Dead و بازی Batman منتشر می‌کند. این اتفاق چند لحظه‌ی پیش رخ داد و اولین تصاویر و اطلاعات از بازی Batman: The Telltale Series منتشر شد.

بازی Batman: The Telltale Series تابستان امسال راهی بازار می‌شود.

همان‌طور که انتظار داشتیم این بازی کاملا براساس کتاب‌های کمیک بتمن ساخته شده و فضای بازی هم همانند کتاب‌های کمیک است. در تصاویری که از بازی منتشر شده، این موضوع مشخص است. با توجه به تصاویر شخصیت‌های بروس وین، بتمن و کت‌وومن در بازی حضور دارند. همچنین استودیوی Telltale گفته که بازی روی هر دو شخصیت بتمن و بروس وین تمرکز ویژه‌ای دارد و گیمرها با هر کدام از این دو شخصیت تصمیم‌هایی در بازی می‌گیرند که تاثیر زیادی روی روند داستانی می‌گذارند.

BATMAN-THE-TELLTALE-SERIES-4

همچنین مشخص شده که «تروی بکر» (Troy Baker) به عنوان صدا پیشه‌ی شخصیت بروس وین و «لورا بیلی» (Laura Bailey) به عنوان صدا پیشه‌ی شخصیت کت‌وومن به در این بازی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین «ریچارد مک‌گونگال» ‌(Richard McGonagle) از بازی آنچارتد ۴ هم به جای شخصیت Carmine Falcone  در این عنوان به صداپیشگی پرداخته است.

استودیوی Telltale گفته با توجه به قابلیت‌های بتمن، ویژگی‌هایی به بازی اضافه کرده تا این عنوان متفاوت‌تر از بازی‌های قبلی این شرکت باشد. همچنین داستان بازی به پیچیدگی‌های زندگی بروس وین می‌پردازد و این شخصیت را از زاویه‌هایی نشان می‌دهد که تا این لحظه کمتر به آن‌ها پرداخته شده است.

این بازی قرار است در تابستان امسال راهی بازار شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این عنوان را ببینید:

منبع: IGN

‌‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه