[ویدیو] ایکس‌باکس وان با طرح Game of Thrones معرفی شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در دو هفته‌ی اخیر سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) سروصدای زیادی به راه انداخته است. قسمت آخر هم کاری کرد که تمام علاقه‌مندان این سریال سر به کوه و بیابان بگذارند. در همین بین شعبه‌ی فرانسوی شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته مدل جدیدی  از ایکس‌باکس وان را با طرح بازی تاج و تخت معرفی کند. لازم به ذکر است که مایکروسافت فرانسه چند ماه پیش هم مدل مخصوصی از ایکس‌باکس وان را با طرح Iron Man معرفی کرده بود.

شعبه‌ی فرانسه‌ی مایکروسافت، سه مدل از کنسول ایکس‌باکس وان با طرح بازی تاج و تخت را معرفی کرد.

همانند مدل Iron Man تنها سه دستگاه از این کنسول ساخته خواهد شد. ظاهر آن کاملا نظر علاقه‌مندان به سریال بازی تاج و تخت را به سمت خودش جلب می‌کند. نه تنها خود کنسول با الگو برداری از این سریال ساخته شده، بلکه کنترلر آن هم تغییر کرده و ظاهری همانند کنسول دارد.

درکنار این کنسول فصل ششم به صورت کامل در قالب دیسک‌های بلو-ری هم قرار گرفته است. این کنسول‌ها به شکل عمومی عرضه نخواهند شد و مایکروسافت فرانسه آن‌ها را در مسابقه‌ای که روی شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر و اینستاگرام برگزار می‌کند، به برندگان می‌دهد.

لازم به ذکر است که این کنسول با همکاری شبکه‌ی HBO، سازنده‌ی سریال بازی تاج و تخت ساخته شده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این کنسول را ببینید:

منبع:  Dual Shockers

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. بهرام

    یعنی اون نیمدایره ها هم روش هست ؟ من که بعید می دونم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه