حذف دکمه هوم و وجود دوربین دوتایی؛ آخرین خبرها درباره گلکسی S8

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اتفاقات ناگواری که برای جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ، گلکسی نوت ۷ افتاده است این شرکت قصد دارد در زودترین زمان ممکن کاری کند تا بتواند دوباره اعتماد مخاطبان را به خود جلب کند. احتمالا یکی از این راه‌ها ارائه یک گوشی هوشمند دیگر از سری گلکسی S است که بتواند موفقیت گلکسی S7 را تکرار کند. در حال حاضر احتمالا تنها راه خلاصی سامسونگ از این وضعیت معرفی گلکسی S8 باشد.

اما براساس آخرین شایعاتی که درباره گلکسی S8 به بیرون درز کرده است متوجه شده‌ایم احتمالا این مدل نسبت به مدل S7 تغییرات قابل توجهی را از سر خواهد گذراند. یکی از این تغییرات که در میان شایعات به آن برمی‌خوریم احتمال حذف دکمه Home است. این دکمه در اغلب گوشی‌های سامسونگ وجود دارد و حذف آن در مدل جدید واقعا یک تغییر جدی در طراحی این گوشی‌ها محسوب می‌شود.

در صورت حذف دکمه هوم، حسگر اثر انگشت هم به خود صفحه‌نمایش منتقل خواهد شد؛ اقدامی که تعدادی از تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند مثل شیائومی هم به آن دست زده‌اند. یکی دیگر از احتمالات وجود اولین دوربین دوتایی گوشی‌های شرکت سامسونگ در این مدل است. گفته می‌شود که استفاده از دوربین دوتایی در پرچم‌دار جدید سامسونگ قطعی شده و در حال حاضر بحث بر سر این است که آیا این مدل باید دو دوربین مجزا داشته باشد یا تنظیمات دوربین دوتایی داشته باشد که یک ماژول دارد با دولنز.

باید دید این ویژگی‌ها و ویژگی‌های بیشتری که احتمالا در ماه‌های آینده از آن خبردار خواهیم شد می‌تواند مخاطبان گوشی‌های هوشمند را برای خرید پرچم‌دار جدید سامسونگ متقاعد کند یا نه؟

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. ماس

    زمان معرفی نوت ۵ شایعه شده بود سیستم عاملش تایزنه
    موقع نوت ۷ میگفتن دو تا دوربین داره
    موقع معرفی اس۷ میگفتن سه تا مدل داره: s7. s7 edge. s7 plus
    باید بیشتر منتظر شیم

  2. Next is Now

    گوشی بعدی من قطعا Galaxy S8 خواهد بود

    1. realistic

      امیدوارم این یکی آتش نگیره،

  3. Ali

    آقا اپل بد خیلی بد چرا هر کاری میکنه همه میکنن پشتش دکمه فیزکیوهوم برداشت همه دارن بر میدارن جک ۳.۵ برداشت اکثرا دارن بر میدارن دوربین ۲ تایی البته با تکنولوژی خودش که واقعا عالیه نه دوربین ۲ تایی چند سال پیش اچ تی سی که افتضاح بود همه دارن میان سمتش.
    ولی کسی کاری به سامی نداره مثلا قابلیت انفجار هیچکی ازش کپی نکرد.و نکته آخر مشکل نوت ۷ از اون جای شروع شد و زود تر از حد معمول امد تو بازار اگه اس۸ هم زود معرفی شه مشکل پیدا میکنه.

    1. مهدی

      چرا دیگه ایفون ۷منفجر شد و این قطعا کپی از سامسونگه.:)
      ببشتر ایفون۷ها که تو پردازش سنگین cpuصدای مودم دایال آپ ۲۰سال پیش میده همین دیجیکالا هم صدای ظبط شده رو انتشار داد.خود اپل گفته بود با یه اپدیت حل میشه:)که محاله
      پس ضد اب ماله سونی بقیه گوشی نباید استفاده کنن!!!!!
      صفحه خمیده edgمال سامسونگ بقیه نباید استفاده کنن!!!!
      دوربین دوتایی الجی optimus 3Dو اچ تی سیEvo 3D عالی بودن در زمان خودشون سال۲۰۱۱ همزمان با اون سال۲۰۱۱گوشی ۴s آیفون بودن که دوربین واقعا مزخرف بود اما همون سالs2,note 1سامسونگ عالی بودن مخصوصاااا تو شب.
      جک۳.۵هم که گوشی نوکیا و سونی اریکسون هم نداشتن :))

    2. میثم احمدی

      فعلا در حد شایعه س 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما