منتظر تغییرات اپ‌ استور باشید

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته آینده کنفرانس توسعه‌دهندگان شرکت اپل (WWDC) برگزار خواهد شد و اپل قصد دارد در این کنفرانس از برخی تغییرات اساسی در شیوه تعامل کاربران و توسعه‌دهندگان در اپ استور رونمایی کند. براساس آنچه معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل اعلام کرده این شرکت در حال کار بر روی مسائل مختلفی در زمینه اپلیکیشن‌های تولید شده برای گوشی‌های این شرکت است اما یکی از مهم‌ترین تغییرات، تغییرات شرایط آبونمان شدن در اپ‌های اپ استور است.

براساس جدیدترین اخبار قرار داد ۷۰ درصد ۳۰ درصد بین توسعه‌دهندگان و اپل پابرجا می‌ماند اما اپ‌هایی که باعث شوند فرد برای زمانی بیش از یک سال آبونمان بماند درصد بیشتری به توسعه‌دهندگان سود می‌رساند و ۸۵ درصد ۱۵ درصد خواهد بود.

با این تغییرات توسعه دهندگان قادر خواهند بود از میان شیوه‌های قیمت‌گذاری و آبونمان شدن متفاوت شیوه‌های خاصی را انتخاب کنند. این تغییرات می‌تواند برای توسعه‌دهندگان که در حال حاضر اپ‌هاشان را با یک نرخ ماهانه عرضه می‌کنند جالب توجه باشد. از طرفی کاهش فروش فعلی آیفون هم باعث شده اپل به منابع درآمدی بیشتر از طریق کاربران فعلی خود بیاندیشد.

گفته شده که قرار است در اپ استور شاهد برخی تبلیغات هم باشیم. شرکت اپل به فکر هدایت ترافیک اینترنتی بیشتر به اپ استور هم هست. باید منتظر برگزاری کنفرانس WWDC و جزییات بیشتر این تغییرات بمانیم.

منبع: Engadget

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
E3_News

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه