مک‌لارن با اپل خودرو می‌سازد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماه پیش در شایعات گفته شده بود که اپل قصد دارد شرکت «مک‌لارن» (McLaren) را خریداری کند تا بتواند پروژه‌ی اتومبیل خودران یا برقی خودش را ادامه دهد. البته این شایعه پس از مدتی رد شد و شرکت مک‌لارن گفت که مذاکره‌ای بین این دو شرکت انجام نشده است؛ اما حالا شایعات جدیدی منتشر شده‌اند که به نظر می‌رسد مک‌لارن و اپل قصد دارند پروژه‌ای را با همکاری یکدیگر شروع کنند.

در مصاحبه‌ای که «مایک فلویت» (Mike Flewitt) مدیرعامل مک‌لارن با خبرگزاری رویترز انجام داده، مشخص شده که این دو شرکت جلساتی را با هم برگزار کرده‌اند که موضوع آن‌ها همکاری در یک پروژه‌ی جدید بوده است. فلویت در این مصاحبه گفته:” اپل قرار نیست در مک‌لارن سرمایه‌گذاری کند؛ آن‌ها از شرکت ما بازدید کردند و درباره‌ی مسائل مختلف صحبت کردیم.»

مدیرعامل مک‌لارن در حالی به گفتگوهای انجام شده میان این دو شرکت اشاره کرد که هنوز چیزی از جزییات آن‌ها مشخص نشده است؛ اما این گفته‌ها بار دیگر شایعات گذشته‌ای که در زمینه‌ی ساخت خودروی اپل منتشر شده بود را تقویت می‌کند.

همین چند وقت پیش گفته شده بود که اپل پروژه‌ی ساخت خودروی خودش را رها کرده و دیگر قصد ندارد چنین محصولی تولید کند؛ اما شایعات جدیدتر به این موضوع اشاره می‌کنند که این شرکت هنوز به ساخت خودرو امیدوار است.

البته بعید نیست که اپل قصد داشته باشد به جای ساخت خودرو در زمینه‌ی تولید نرم افزار برای اتومبیل‌های هوشمند فعالیت کند.

منبع: Reuters

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه