میزو گوشی PRO 6 را با صفحه نمایش حساس به‌فشار معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

گوشی PRO 6 شرکت چینی میزو از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی حساس به‌فشار بهره می‌برد.

همین چند ماه پیش بود که شرکت میزو گوشی PRO 5 را راهی بازار کرد و اکنون مدل جدیدتر این محصول را معرفی کرده است. تلفن همراه هوشمند میزو PRO 6  از یک صفحه نمایش Super AMOLED با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. از ویژگی‌های مهم و هیجان انگیز این گوشی می‌توان به صفحه نمایش حساس به فشار که ۳D Press نام دارد، اشاره کرد. این قابلیت ویژگی‌هایی مانند قابلیت «لمس سه‌بعدی» (۳D Touch) در گوشی‌های آیفون دارد. البته صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند با Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود.

pro6-6

گوشی میزو Pro 6 از تراشه‌ی ۱۰ هسته‌ای مدیاتک Helio X250 بهره می‌برد و براساس ادعادی شرکت میزو، این گوشی اولین محصول بازار با یک تراشه‌ی ۱۰ هسته‌ای است.

میزو PRO 6 که تنها ۷.۲۵ میلی‌متر ضخامت دارد از ۴ گیگابایت رم برخوردار است و در مدل‌هایی با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود. از سنسور ۲۱ مگاپیکسلی IMX230 شرکت سونی به عنوان دوربین این گوشی استفاده شده که البته شرکت میزو در آن تغییراتی ایجاد کرده تا ضخامت آن کمتر شود. قابلیت‌هایی مانند فوکوس خودکار هم به این دوربین اضافه شده و وجود فلش LED هم از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

pro6-5

تلفن همراه هوشمند PRO 6‌ از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد و تکنولوژی mCharge 3.0 هم باعث شده که بتوان باتری ۲۵۶۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را در کمتر از یک ساعت به شکل کامل شارژ کرد. این گوشی از دو سیم‌ کارت پشتیبانی می‌کند.

pro6-7

مدل ۳۲ گیگابایتی میزو Pro 6 با قیمت ۳۸۵ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن هم ۴۳۰ دلار قیمت خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی را مشاهده کنید:

منبع: Meizu

 

‌‌‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar عبداله رضوی

    یک جورایی میشه گفت طراح بالای ۸۰ درصد گوشی ها جناب استاد جانی آیو هستند…
    دمت گرم جانی…
    و جالبتر اینکه اینهایی که میگن آیفون بده میان ازش کپی میکنن :-)))))

  2. Avatar هادی

    گوشیه جالبیه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه