نسخه‌ی بلوری فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» طولانی‌تر خواهد بود

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
نسخه بلوری فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت

فیلم سینمایی «انتقام جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) که توانست در زمان اکران رکوردهای متعددی را به نام خود ثبت کند، در نسخه‌ی پخش خانگی اندکی طولانی‌تر خواهد بود. گفته شده نسخه‌ی ویدیویی این فیلم که برای پخش خانگی بر روی دیسک‌های بلوری (Blueray) عرضه می‌شود سکانس‌هایی اضافه خواهد داشت که به داستان زندگی شخصیت تانوس (Thanos) خواهد پرداخت. تانوس پس از چند حضور فرعی در فیلم‌های مارول برای اولین بار در انتقام جویان: جنگ ابدیت به عنوان یک شخصیت منفی اصلی و به گفته‌ی علاقمندان به فیلم به صورت یک تهدید برای جهان فانتزی مارول روی پرده‌ی سینما آمد. تصمیم برادران روسو به عنوان کارگردانان فیلم برای قرار دادن تانوس در مرکز توجه به مذاق بسیاری از بینندگان و منتقدان فیلم‌های ابرقهرمانی خوش آمده است. طبق نظرسنجی‌ها تانوس توانسته مقام بهترین ضدقهرمان جهان مارول را از آن خود کند.

جیم استارلین، خالق شخصیت تانوس اخیرا در رویداد کامیک کان گفته فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت ۳۰ دقیقه کمتر از زمان واقعی در سینماها به نمایش درآمده است. گفته شده این مدت از فیلم به داستان‌هایی در مورد گدشته‌ی شخصیت ضدقهرمان بنفش رنگ مارول یعنی تانوس می‌پردازد.

هرچند توانایی کم‌نظیر جاش برولین در ایفای نقش ضدقهرمان بنفش‌رنگ مارول تاثیر زیادی در این انتخاب داشته است، اما نمی‌توان تاثیر متن، کارگردانی و قصه‌ی جذاب این فیلم را در جایگاه تازه‌ی تانوس نادیده گرفت. علاقمندان به دنیای مارول همیشه آرزوی دیدن تانوس را در نقشی پررنگ‌تر در فیلم‌های این استودیو بیان کرده بودند و حتی بارها ایده‌ی ساخت یک فیلم مستقل با محوریت این ضدقهرمان مطرح شده بود. به نظر می‌رسد ایده‌ی اولیه سکانس‌های اضافه شده به نسخه‌ی خانگی انتقام جویان: جنگ ابدیت بیش از یک نگاه ساده به گذشته‌ی تانوس بوده باشد. بر اساس بعضی شایعات سکانس‌های اضافه شده حقایق بسیار مهمی را در مورد این ضد قهرمان آشکار خواهند کرد.

جیم استارلین، خالق شخصیت تانوس هفته‌ی گذشته میهمان یک پنل در رویداد سالانه‌ی کامیک کان (Comic Con) در شهر لاس وگاس ایالت نوادا بود. در این پنل که به میزبانی مدیر وب‌سایت Collider برگزار شده بود، استارلین از حقایق مهمی در مورد فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت پرده برداشت. او گفت ۳۰ دقیقه از این قسمت انتقام جویان در زمان اکران به نمایش در نیامده است. به گفته‌ی این خالق آثار کمیک، این میزان از فیلم با محوریت شخصیت تانوس بوده و قرار است به زودی در نسخه‌ای دیگر پخش شود. اگر اطلاعات ارائه شده توسط جیم استارلین صحت داشته باشد، طرفداران این فیلم به‌زودی نسخه‌ی طولانی‌تری از فیلم را مشاهده خواهند کرد. هرچند استارلین در مورد چگونگی پخش نسخه‌ی جدید اظهار نظری نکرده است، اما با توجه به موارد مشابه می‌توان بالاترین احتمال را به زمان پخش نسخه‌ی خانگی این فیلم داد.

پس از پایان اکران فیلم‌ها در سینماهای جهان، عموما نسخه‌ی خانگی فیلم‌ها عرضه می‌شود که این نسخه هم بخشی از وظیفه‌ی کسب درآمد فیلم را برعهده دارد. اضافه کردن سکانس‌هایی که گاه نقشی مهم در کلیت داستان فیلم دارند می‌توانند در فروش نسخه‌ی خانگی تاثیر مهمی داشته باشند. از طرف دیگر باید به این نکته توجه داشت که علیرغم گفته‌های استارلین، استودیوی مارول هیچ اظهار نظری در مورد وجود این ۳۰ دقیقه‌ی اضافه نکرده و گنجاندن این سکانس‌ها در نسخه‌ی خانگی هنوز هیچ قطعیتی ندارد. استودیوی مارول پیش از این هیچ‌گاه نسخه‌ی طولانی‌تری از فیلم‌هایش را در نسخه‌های خانگی ارائه نکرده است و همین می‌تواند احتمال این اتفاق را در مورد انتقام جویان: جنگ ابدیت پایین بیاورد؛ هرچند به گفته‌ی بسیاری از منتقدان این فیلم که از بسیاری جهات از دیگر تولیدات این استودیو متفاوت است می‌تواند در این زمینه هم یک رکورد دیگر به نام خود ثبت کند. شاید مناسبتی مانند دهمین سالگرد به‌وجود آمدن دنیای سینمایی مارول، دلیل خوبی برای شکستن رسم قدیمی استودیو و انتشار نسخه‌ی طولانی‌ شده‌ی یکی از محصولاتش باشد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. عرفان

    اخرش خیلی بد بود چرا مردعنکبوتی باید میمرد

    تازه همیشه قهرمانا برنده میشن نه ادم بدای فیلم
    (خوبی بر بدی ضد)

  2. محمد

    آخه چرا مرد عنکبوتی مرد احساسات آدم جریحه دار شد

  3. .:Cube Master :.

    تانوس فقط میخاد جهانو به تعادل برسونه . شخصیت بدی نیست. فقط جنون داره دیوونه شده

  4. مائده

    ممنون به خاطر مقاله. هر روز حرص میخورم که چرا چنین فیلم عظیمی تو ایران اکران نداره و من که مدت ها روزهارو واسه این فیلم میشمردم مجبورم هنوز نسخه ی پرده ای رو ببینم. ثانوس هم ضد قهرمان نیست، خبیثه!(ویلین) ضد قهرمان کسی نیست که روبری قهرمان قرار داره و براش دردسر درست میکنه. یکی مثل ددپول یا پانیشر ضد قهرمانند. خودشون هرکیو بخوان مجازات میکنن و میکشن. قانون به کفششونم نیست. اخلاقیات پهلوانی مرسوم قهرمانان رو ندارن.(گرچه گاهی اوقات کارای قهرمانانه انجام میدن و حتی عضو گروه های ابرقهرمانی میشن) در هر صورت ثانوس شرور فیلمه نه ضد قهرمان.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه