نقش پررنگ سامسونگ در بازار داغ دوربین‌های دوتایی

۵ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس یک گزارش جدید، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سامسونگ قرار است از ماه آینده دوربین‌های دوتایی گوشی‌های هوشمند شرکت‌های شیائومی، لی‌اکو و اوپو را تامین کند. این در حالی است که سامسونگ برای شیائومی پیش از این قطعات مربوط به دوربین‌های معمولی را تامین می‌کرد اما ظاهرا شیائومی قصد دارد در گوشی جدید خود شیائومی Mi 5s از دوربین دوتایی استفاده کند. گوشی‌ای که در طول نیمه دوم سال میلادی جاری رونمایی خواهد شد.

شرکت لی‌اکو که پیش از این لی‌تی وی نامیده می‌شد هم قصد دارد در ادامه سال میلادی اخیر و با ورود به بازار آمریکا تا جای ممکن سر و صدا کند و ظاهرا این شرکت برای این‌ کار به دوربین‌های دوتایی نیاز پیدا کرده. اوپو، چهارمین شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هم در کنار دو شرکت مورد اشاره، از سامسونگ برای تامین این دوربین‌ها استفاده خواهد کرد.

این سفارش‌ها را یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سامسونگ یعنی Samsung Electro Mechanics دریافت کرده است. این شرکت با دریافت این سفارش‌ها وابستگی خود را به شرکت مادر کاهش می‌دهد. سال گذشته ۶۱.۸ درصد سفارش‌های این بخش از شرکت سامسونگ، از طریق خود شرکت مادر داده شده بود. حال با دریافت سفارش‌های بیشتر از شرکت‌های دیگر، این شرکت زیرمجموعه قدرت بیشتری پیدا می‌کند.

‌‌

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا مسلم خانی

    اولا این گوشی ایفونه و دوما اصلا دوربین دوتایی ایفون این شکلی نیست

  2. Avatar Ali S

    عکسی که واسه مقالتون گذاشتید عااااالیـــــــــــه!!!
    خخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه