نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس؛ نگاهی به آستون‌مارتین Vantage

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس، آستون‌مارتین با جدیدترین محصول خود یعنی ونتیج Vantage 2019 حاضر شد. پیش از این تصاویری از این خودرو منتشر شده بود ولی حالا آستون‌مارتین محصول جدید خودش را رسما در معرض نمایش قرار داده است.

همان‌طور که قبلا هم گفته بودیم، این خودرو ۲ خصوصیت مهم دارد؛ ظاهر جدید و قدرت بسیار زیاد. آستون‌مارتین ونتیج را با تغییرات رادیکالی همراهی و ظاهر آن را شبیه به خودروهایی مثل تسلا کرده است. این اقدام خودروساز انگلیسی‌الاصل با انتقادهایی همراه بوده؛ چراکه جذابیت مدل‌های قدیمی با چهره‌ی آشنا به خودروهای الکتریکی شده است.

نکته‌ی دوم مشخصات فنی این انگلیسی مغرور است. آستون‌مارتین، مدل جدید ونتیج را به یک پیشرانه‌ ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر مجهز کرده است. این موتور توسط Mercedes-AMG توسعه یافته و آستون‌مارتین روی آن تیونینگ‌های خودش را اعمال کرده است. نتیجه این تلاش‌ها، رسیدن به حداکثر توان ۵۰۳ اسب‌بخاری و گشتاور ۶۸۵ نیوتون‌متری شده است. به لطف همین قلب تپنده شاهد رسیدن از وضعیت سکون تا سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها در ۳.۶ ثانیه هستیم. حداکثر سرعت این انگلیسی اسپرت هم به ۳۱۴ کیلومتر بر ساعت رسیده است. آستون از یک جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار برای ونتیج استفاده کرده و نسبت تقسیم وزن را ۵۰:۵۰ کرده است.

این خودرو قرار است از سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود. این خودرو قرار است با قیمت پایه‌ی ۱۴۹.۹۹۵ دلار به فروش برود.

منبع: MotorAuthority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه