هازارد: بازی های بهتری را از من در ادامه جام جهانی خواهید دید

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ادن هازارد

ستاره تیم ملی بلژیک وعده نمایش های بهتری از خودش را در ادامه جام جهانی داده است. ادن هازارد پس از پیروزی ۳-۰ بلژیک مقابل پاناما در دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸، ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش تاکید کرد که این تیم هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و در بازی های بعدی عملکرد بهتری ارائه خواهد داد. تک گل دریس مرتنز در کنار دو گل روملو لوکاکو این پیروزی را برای تیم روبرتو مارتینز رقم زد.

هازارد پس از بازی به خبرنگاران گفت:«این روزها احساس خوبی دارم. تمرینات خوبی پیش از جام جهانی انجام دادیم و من توانستم در بازی های دوستانه عملکرد خوبی داشته باشم. فکر می کنم مقابل پاناما هم نمایش خوبی ارائه کردم اما از این هم می توانم بهتر شوم. ادن هازارد بهتری را در بازی های بعدی جام جهانی خواهید دید. در این بازی موفق شدم یک پاس گل بدهم اما معمولا هر بار که به لوکاکو پاس می دهم، او گلزنی می کند بنابراین پاس گل دادن چندان کار سختی نیست. تیم نمایش خوبی داشت اما فکر می کنم همه بازیکنان می توانند بهتر از این ها کار کنند.

ستاره تیم چلسی همچنین درباره پیروزی پرگل بلژیک گفت:«می دانستیم بازی فیزیکی خواهد شد. مردم می گفتند بلژیک به راحتی در همه بازی هایش پیروز خواهد شد اما ما می دانستیم چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. پاناما بازیکنان قدرتمندی داشت و کار ما را در نیمه اول سخت کردند اما در نهایت با ۳ گل پیروز شدیم و باید خوشحال باشیم. پاناما نهایت تلاش خودش را کرد اما ما در نیمه دوم نمایش قدرتمندانه ای ارائه کردیم و توانستیم به هدف مان برسیم.»

بلژیک با این پیروزی بالاتر از انگلیس در صدر گروه هفتم رقابت ها قرار گرفت. این تیم در دور دوم به مصاف تونس می رود و سپس در دور پایانی مرحله گروهی در بازی سرنوشت ساز به مصاف انگلیس خواهد رفت.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه