[ویدیو] تریلر کامل جیسون بورن را ببینید: چیزهایی هست که نمی‌دانی!

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تابستان امسال مت دیمون بار دیگر با نقش جیسون بورن ِ ابر جاسوس برمی‌گردد. دیروز یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) تریلر کامل فیلم جیسون بورن را منتشر کرد؛ فیلمی که قرار است مت دیمون را دوباره با نقش مامور مخفی فراموش‌شده به سینماها بر‌گرداند.

به‌یاد آوردن همه‌چیز به این معنی نیست که همه‌چیز را می‌دانی.

در تریلر جدید فیلم جیسون بورن (Jason Bourne)، دیمون در مبارزه‌ای (ظاهرا در یک باشگاه مشت‌زنی‌) مشتی مردافکن تحویل رقیبش می‌دهد و او را نقش زمین می‌کند. بعد از این مبارزه مت دیمون در حالی که روی تخت دراز کشیده، گذشته‌ی تاریکش را به یاد می‌آورد.

به‌دنبال اتفاقات سه‌گانه‌ی بورن، او حافظه‌اش را دوباره به‌دست آورده. اما همان‌طور که جولیا استایلز در نقش نیکی پارسونز در این تریلر می‌گوید، “به‌یاد آوردن همه‌چیز به این معنی نیست که همه‌چیز را می‌دانی.”
با وجود این‌که بین آخرین ماجراجویی جیسون بورن و اتفاقات این فیلم جدید فاصله‌ای بیش از ده سال افتاده، این تریلر نشان می‌دهد مامور سابق عملیات‌های سری CIA با برگشتن به زد و خوردهای سنگین هیچ مشکلی ندارد.
این فیلم که باز هم توسط پل گرینگرس کارگردانی شده، در یک حال و هوای سیاسی کاملا متفاوت با هویت بورن (۲۰۰۲) اتفاق می‌افتد. البته تریلر فیلم مراقب است که به این زودی چیز زیادی را لو ندهد.
در قسمتی از تریلر، یکی از شخصیت‌ها با ترس می‌گوید: “ما هک شدیم.” و در ادامه برای نشان دادن عمق ماجرا می‌گوید “می‌تونه از اسنودن هم بزرگتر باشه.”
در فیلم جدید هنوز هم قسمت‌هایی از بورن قدیمی وجود دارد؛ همان مبارزه‌های سنگین پشت‌سر‌هم که مت دیمون مردی را با یک صندلی از پا می‌اندازد. دیمون و گرینگرس پیش از این عنوان کرده بودند که داستان فیلم به اتفاقاتی که بین ماجراهای برتری بورن رخ می‌دهد می‌پردازد؛ درست از آنجا که در سال ۲۰۰۴ بورن ناپدید می‌شود و دوباره در سال ۲۰۱۶ پیدایش می‌شود.
جیسون بورن که ۸ مرداد اکران می‌شود، از جمله فیلم‌‌هایی است که امسال یونیورسال پیکچرز به صورت بلوری ۴k منتشر می‌کند.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و تریلر کامل فیلم جیسون بورن را ببینید.

منابع: Digital Trends , The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. mehdiborshedi

    سه گانه بورن خوب بودن مخصوصا قسمت سوم عالی بود امیدوارم این فیلم مثل فیلم ۳ عالی باشه

  2. حامد

    سلام.
    در مورد فیلم “میراث بورن ۲۰۱۲” چرا جزو بورن ها قرار ندادین؟
    دلیلی داره؟ البته کارگردان این فیلم “فرانک مارشال” هست، ولی ادامه دهنده همون نسخه ها بود و در ادمه همون داستان بود.

  3. ایمان

    این فیلم عالیه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه