پدیده‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انتخاب BBC

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
جام جهانی 2018 پدیده ها

تعدادی از بازیکنان کمتر شناخته شده توانستند در جام جهانی ۲۰۱۸ به شهرت برسند. مثل دیگر دوره‌های جام جهانی، در جام بیست و یکم هم بازیکنانی بودند که پیش از آغاز رقابت ها چندان برای دنیای فوتبال شناخته شده نبودند و بازی‌های درخشان خود در جام جهانی توانستند به شهرت برسند و مورد توجه باشگاه های بزرگ دنیا قرار بگیرند. وبسایت BBC به معرفی تعدادی از این بازیکنان پرداخته است.

الکساندر گولووین (هافبک، روسیه)

هافبک ۲۲ ساله تیم ملی روسیه که در باشگاه زسکا مسکو بازی می کند با عملکرد درخشانش در جام جهانی که در کشور خودش برگزار شد حالا مشتریان خوبی پیدا کرده و انتظار می رود به یکی از تیم های بزرگ لیگ انگلیس ملحق شود.

بنجامین پاوار (مدافع، فرانسه)

مدافع ۲۲ ساله تیم فرانسه که پیش از آغاز جام جهانی چندان شناخته شده نبود و کسی فکر نمی کرد به عضو ثابت تیم فرانسه تبدیل شود با نمایش های درخشان در این جام و به خصوص گل بیادماندنی اش در مرحله یک هشتم نهایی به آرژانتین حالا به یکی از پرطرفدارترین مدافعان دنیا فوتبال تبدیل شده و تیم های انگلیسی و بایرن مونیخ آلمان در حال رقابت بر سر جذب او هستند.

هیروینگ لوزانو (مهاجم، مکزیک)

وینگر جوان تیم مکزیک که برای باشگاه آیندهوون هلند توپ می زند در جام جهانی ستاره کشورش بود و با نمایش درخشان در بازی مقابل آلمان توانست توانایی های خودش را به طرفداران فوتبال نشان دهد و مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار بگیرد.

هری مگوایر (مدافع، انگلیس)

مدافع میانی ۲۵ ساله تیم لسترسیتی که در دو سال اخیر پیشرفت زیادی کرده و از بازی در دسته یک انگلیس به حضور در لیگ برتر رسید، حالا با درخشش در جام جهانی حسابی طرفدار پیدا کرده و تیم های بزرگ لیگ جزیره به فکر خرید این بازیکن بلندقامت و سرزن افتاده اند.

یری مینا (مدافع، کلمبیا)

مدافع ۲۳ ساله کلمبیایی که در جام جهانی موفق شد ۳ بار برای کشورش گلزنی کند، در ژانویه گذشته به باشگاه بارسلونا ملحق شد و در چند بازی که برای این تیم به میدان رفت نتوانست انتظارات را برآورده کند اما با بازی های درخشان در جام جهانی نشان داد که چرا بارسلونا برای خرید او اقدام کرده است.

موسی واگوئه (مدافع، سنگال)

دفاع راست ۱۹ ساله سنگالی که در لیگ بلژیک بازی می کند، با نمایش های درخشان در جام جهانی و گلزنی در این رقابت ها که او را به جوان ترین گلزن آفریقایی تاریخ جام جهانی تبدیل کرد به بازیکن پرطرفداری تبدیل شده و تیم های آلمانی و ایتالیایی را برای به خدمت گرفتنش به تکاپو انداخته است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. aref

    سلام.
    کی نتایج پیش بینی جام جهانی رو اعلام میکنید؟ یک هفته گذشته!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه