پرداخت‌های درون Star Wars: Battlefront 2 غیرفعال شدند

۲۷ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک از قضایای Star Wars: Battlefront II و مشکلاتی که اخیرا گریبان آن را گرفته است، شنیده‌اید. گیمرها به خاطر پرداخت‌های زیاد درون بازی به الکترونیک آرتز خرده گرفتند. در اولین حرکت، این شرکت بازی‌سازی هزینه‌ی آنلاک کردن شخصیت‌های بازی را پایین آورد، ولی این موضوع سر و صدای طرفداران Battlefront 2 را کاهش نداد. شرکت الکترونیک آرتز دیروز کاملا خریدهای درون بازی را غیرفعال کرد.

منتقدان گفته‌اند که بازی بسیار خوب است، ولی سیستم‌های آن نیاز به تنظیم و تعادل بسیار زیادی دارند.

«اسکار گابریلسون»، مدیر تولید در استودیوی بازی‌سازی DICE، بیانیه‌ای در وبلاگ این استودیو منتشر کرده و گفته است که بازخورد بازی‌کننده‌ها در این یک هفته‌ی اخیر، منجر به تصمیم آن‌ها برای غیرفعال کردن خریدهای درون بازی شده است.

موضوع این جاست که گابریلسون گفته است که این تغییر، همیشگی نیست؛ یعنی در آینده امکان خرید آیتم به بازی بازخواهد گشت.

واحد پولی Battlefront 2 که می‌توان آن را با پول واقعی خرید، «کریستال» نام دارد. در حال حاضر اگر بخواهید در بازی صندوق بخرید، باز هم قیمت آن را در کریستال کنار آن می‌بینید. با این حال زمانی که می‌خواهید با پول واقعی برای خودتان کریستال بخرید، با صفحه‌ای خالی روبرو می‌شوید.

امکان خرید کریستال‌های Battlefront 2 از فروشگاه‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و ارجین هم حذف شده است.

بازی Star Wars: Battlefront 2 روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. منتقدان گفته‌اند که بازی بسیار خوب است، ولی سیستم‌های آن نیاز به تنظیم و تعادل بسیار زیادی دارند تا بازی‌کننده‌ها بتوانند عادلانه بازی را تجربه کنند.

منبع: Polgyon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پویا

    گربه برای رضای خدا موش نمی گیره. امتیاز جنگ ستارگان مال دیزنیه و به زودی هم قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان قراره اکران بشه و دیزنی نمی خواد به هیچ وجه تاثیر منفی روی فروش فیلم ببینه. این اتفاق به خاطر فشار دیزنی و کاهش ارزش سهام EA رخ داده. البته درسته که اعتراض مردم باعث فشار دیزنی شده اما چنین عقب نشینی رو در سایر عناوین مهم EA که مالکیت کاملش با EA هست شاهد نیستیم. پس برخلاف شوآف های مشتری مداری، شرکت EA هیچ ارزشی برای مشتریان قائل نیست.

    از طرف دیگه این کار به فروش کمک میکنه و اگه فردا روزی تصمیم به برگردوندن پرداخت درون بازی بگیرند برای خیلی ها راه برگشتی نمی مونه. وضعیت افرادی که بعد شش ماه توی یه حراجی بخوان بخرند که به مراتب بدتر هم خواهد بود.

    طمع این شرکتها آینده بازیهای کامپیوتری رو هم مثل بازیهای موبایل می کنه. یه زمانی همه میگفتند کنسولها از رده خارج میشن و آینده از آن بازیهای موبایل هست طمع شرکتها آینده بازیهای موبایل رو خراب کرد. الان دیگه مدتهاست کسی از آینده درخشان بازیهای موبایلی حرف نمیزنه چون عملا همه پتانسیلش هدر رفته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه