پوکمون گو ۵ هزار دلار خرج روی دست قهرمان المپیک گذاشت

۱۶ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر تا به حال فکر می‌کردید که فقط آدم‌های معمولی اهل پوکمون گو بازی کردن هستند به سختی در اشتباه بوده‌اید. باید ماجرای جدیدی که برای قهرمان المپیک اتفاق افتاده را بشنوید. کوهی اوچیمورا یکی از اعضای تیم ملی المپیک کشور ژاپن است. ظاهرا این قهرمان ژیمناستیک در المپیک ۲۰۱۶ ریو به بازی پوکمون گو مشغول بوده و بازی کردن باعث شده هزینه بسیار بالای ۵۰۰۰ دلاری مصرف اینترنتش برای انجام این بازی خبرساز شود.

اوچیمورا برنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ یکی از ژیمناست‌های تراز اول جهان است. او یک پوکمون گو باز جدی هم هست. با این حال این قهرمان به دلیل موقعیت خاصی که دارد صرفا بخاطر هر روز استفاده از اینترنت موبایلش باید ۳۰ دلار بپردازد و از پرداخت این مبلغ سنگین معاف شده.

اگر شما هم مراقب نباشید و ندانید که اپوراتور مخابراتی‌تان ممکن است چه تعرفه‌های سنگین خارجی را به شما تحمیل کند دچار مشکل این قهرمان می‌شوید با این تفاوت که هیچ راهی برای شانه خالی کردن از پرداخت پول هم ندارید.

این خبر از دونظر برای رسانه‌ها جالب بوده. یکی اینکه حتی یک قهرمان بزرگ هم می‌تواند به شدت اسیر یک بازی موبایل شود و دیگر اینکه شکار پوکمون می‌تواند گاهی اوقات چقدر هزینه‌بر باشد. پیش از این اخبار مختلف دیگری هم درباره اتفاقات عجیب و غریبی که در طول این بازی برای کاربران پیش آمده منتشر شده بود.

‌‌

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Mohammad

    ۵ هزار دلار؟؟؟؟؟؟!!!!!! من تو کل عمرم ۱ میلیون تومن خرج اینترنت نکردم!!!!! این بازی حدود ۱ ماه هست که اومده چجوری تو این مدت ۵ هزار دلار الکیه باو مگر میشه میشه ۱۷۵۰۰۰۰۰ تومن!!!!!!!!! واقعا؟؟؟؟!

    1. علی اکبر

      احتمالا خارج کشور بوده و موبایلش رو حالت رومینگ رفته بوده. حالت رومینگ هم که همتون میدونین، هزینه های وحشتناکی داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه