اگه قراره این هفته فقط یک چیز بخرید؛ ست سه‌تایی چمدان دلسی را بخرید!

۶ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
چمدان دلسی

رفتن و رفتن، این روزها خیلی از رفتن دوستان و آشنایان می‌شنویم. سفر یکی دو روزه، سفر چند روزه، سفر یک ماهه، سفر یک طرفه… سفر هم اول یک همسفر خوب می‌خواد و بعد یک چمدان، ساک یا کوله سفری خوب؛ همسفر خوب رو که خدا نصیبتون کنه ولی چمدان خوب رو ما می‌تونیم بهتون معرفی کنیم. مجموعه چمدان دلسی، ۳ تا چمدان خوب با قیمت مناسب نسبت به بقیه چمدان‌هاست که شما می‌تونید برای سفرهایی که در پیش دارید بخرید. تو فرودگاه و ایستگاه قطار و اتوبوس، نگاه همه به چمدان‌ها میوفته و یک چمدان کهنه و رنگ و رو رفته برازنده هیچ مسافری نیست. مهم‌تر از اون، چمدان‌های قدیمی به مرور زمان مقاومت‌شون رو ازت دست دادن و دیگه ضمانتی برای سالم بودن وسایل‌تون نمی‌کنن! پس چمدان‌های کهنه و قدیمی‌تون رو بندازید دور و این مجموعه سه عددی چمدان دلسی رو انتخاب کنید!

علیرضا

داشتن چمدان سه‌تایی یعنی اینکه فرقی نمی‌کنه سفر کوتاه بخوای بری یا دور، تعداد وسیله‌های همراهت زیاد باشه یا کم؛ همیشه سه تا گزینه کاربردی داری که کلی لباس و کیف و وسایل‌های شخصی رو می تونی داخلشون بچینی و باخیال راحت بری سفر. این مجموعه چمدان از چمدان‌های شناخته شده شرکت دلسیه که خیلی تخصصی در ساخت چمدان و ساک سفری فعالیت میکنه. جنس بدنش از پلی‌استره که مقاومت خوبی به چمدان داده. یکی از خصوصیاتی که من شخصا در مورد این چمدان دوست دارم دسته قابل تنظیم خوش دست اون و چرخ‌های ۳۶۰ درجه هست که حمل و نقل راحت کرده فرقی نمی کنه چطور حرکتش بدید، چمدان بدون محدودیت حرکت دنبال شما میاد. جدایی از مزیت‌ها و قابلیت‌‌‌‌ها ناگفته نمونه طراحی ظاهریش هم جذابه.

حمیده

من یه ساک دستی جمع و جور دارم که برای سفرهای یکی دو روزه خریده بودمش. همیشه فکر میکردم توی همچین سفرهایی یه ساک کوچیک میتونه نیازهامو برطرف کنه. خب سه ماه پیش که با اتوبوس رفتم شمال متوجه شدم که ساک کوچیکم اونجوری که فکر میکردم به دردم نخورد؛ چون نمیتونستم تمام وسایلمو توش جا بدم و از طرفی سنگین بودنش، دست و شونه هامو اذیت می کرد. به نظرم داشتن چند تا چمدون با سایزهای مختلف میتونه تو سفرهای یک روزه یا چند روزه خیلی بهتر از یه ساک سفری بهم کمک کنه. چمدون با چرخ های زیرش راحت روی زمین کشیده میشه و وزنش به دست ها و کمرم فشار نمیاره. از طرفی شیک ترم هست و ظاهر خوشگلی داره. این ست چمدان تمام چیزهایی که می‌خواستم رو داشت.

آناهیتا

من همیشه برای مسافرت رفتن چند تا کیف یا کوله‌پشتی همراهم می‌بردم که خیلی جاگیر بودن و همش باید مواظب بودم تا گمشون نکنم. مامان و بابامم هر چی میگفتن یک چمدان بخر من فکر می‌کردم اینجوری وسایلم از هم جداست و راحت‌تر بهشون دسترسی دارم ولی خب فهمیدم که اشتباه فکر می‌کردم. یک روز که برای سفر آماده می‌شدم متوجه شدم به جای پر کردن کیف ها می‌تونم اون‌ها رو تو یک چمدان جا بدم. چمدان دلسی فضای خیلی خوبی برای وسایل طراحی کرده مهم‌تر اینکه من دیگه مجبور نبودم چند تا کوله‌پشتی و کیف همراهم داشته باشم و مدام نگران گم شدن و جا گذاشتن اونا باشم. البته یه نظرم این چمدان توجه کسایی که سفر زیاد میرن و خونواده‌ها رو بیشتر به خودش جلب می کنه. سه تا چمدان با سایز متفاوت. هر کدومشون رو می‌توانید برای یک سفر انتخاب کنید. منم همین‌کار رو کردم سفرهای یکی دو روزه و کوتاه مدتمو با سایز کوچیک چمدان دلسی شروع کردم. امیدوارم به زودی یک سفر طولانی‌تر رو با سایزهای بزرگ‌تر چمدان دلسی تجربه کنم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه