پیش‌بینی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به کمک فیفا ۱۸

۷ آبان ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
پیش بینی جام جهانی 2018 روسیه

جام جهانی فوتبال، یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی دنیاست؛ رویدادی که در آن طرفداران کشورهای مختلف، به امید برنده شدن تیم کشور یا تیم محبوب خود به تماشای آن می‌نشینند. بسیاری از افراد هم مسابقات جام جهانی فوتبال را نگاه می‌کنند تا چند بازی فوتبال درست و درمان و خوب دیده باشند. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا کمتر از سه هفته‌ی دیگر آغاز می‌شود. بر و بچه‌های شرکت بازی‌سازی EA Sports هم که سابقه‌ای بلند و بالا در پیش بینی فوتبال جام جهانی و دیگر مسابقات بزرگ دارند، امسال هم سراغ جام جهانی رفته‌اند.

به کمک جدیدترین آپدیت بازی تمام بازی‌های جام جهانی از همان مرحله‌ی اول تا فینال نهایی در مسکو، شبیه سازی شده‌اند.

جدیدترین شماره‌ی مجموعه بازی‌های فیفا، یعنی بازی فیفا ۱۸ (FIFA 18) قرار است محتوایی مختص جام جهانی ۲۰۱۸ داشته باشد؛ طوری که تمام کشورها و استادیوم‌ها و مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در فیفا ۱۸ قرار داده شده‌اند. بچه‌های EA Sports هم به کمک فیفا ۱۸ و تکنولوژی آن بازی‌های جام جهانی فوتبال را شبیه‌سازی کرده‌اند.

به کمک جدیدترین آپدیت بازی، یعنی آپدیت ۲۰۱۸ FIFA World Cup، تمام بازی‌های جام جهانی از همان مرحله‌ی اول تا فینال نهایی در مسکو، شبیه سازی شده‌اند.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که الکترونیک آرتز به کمک بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup توانسته بود برنده شدن آلمان را به درستی پیش‌بینی کند. الکترونیک آرتز هم‌چنین به لطف بازی‌های مدن (Madden) برنده‌های فینال لیگ فوتبال امریکا یعنی «سوپر بول» را هم بارها به درستی پیش‌بینی کرده است.

در ادامه نتایج پیش‌بینی EA Sports و FIFA 18 از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برای‌تان قرار داده‌ایم.

جام جهانی ۲۰۲۲ 

مرحله‌ی گروهی

۳۲ تیم توانسته‌اند به جام جهانی ۲۰۱۸ راه پیدا کنند. این ۳۲ تیم به هشت گروه تقسیم شده‌اند که در هر گروه، چهار تیم وجود دارد. پیش‌بینی‌های الکترونیک آرتز در مرحله‌ی گروهی چندان هم عجیب و غریب و غافلگیرکننده نبوده‌اند و همه چیز همانطور که خودمان هم انتظار داشتیم پیش رفته است.

روسیه خیلی نزدیک تیم مصر و محمد صلاح را در گروه A پشت سر گذاشت تا در این گروه پس از اروگوئه، دوم شود. در گروه D آرژانتین پس از باخت به کرواسی، دوم شود و نهایتا هم ایسلند در این گروه نتوانست به دور بعد راه پیدا کند.

با این حال شاید عجیب‌ترین نتیجه‌ی به دست آمده، در گروه F باشد. در این گروه سوئد توانست بسیار نزدیک و سخت، مکزیک را پشت سر بگذارد. هر دو کشور توانستند در این گروه با چهار امتیاز و یک اختلاف گل، صعود کنند.

پیش‌بینی مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

مرحله‌ی حذفی

در مرحله‌ی اول حذفی چند اتفاق غافلگیرکننده روی داد، ولی باز هم تیم‌های معروف و محبوب توانستند به یک چهارم نهایی راه پیدا کنند.

برزیل توانست سوئد را با نتیجه‌ی چهار هیچ شکست دهد. تیم‌های دو بازیکن برتر دنیا، یعنی دو تیم پرتغال و آرژانتین شکست‌هایی نزدیک داشتند. پرتغال با نتیجه‌ی ۲ به ۱ از اروگوئه شکست خورد و آرژانتین را هم فرانسه با یک گل، متوقف کرد. انگلستان هم در این مرحله در پنالتی، ۵ به ۴ از کلمبیا شکست خورد و از بازی‌ها خارج شد.

آرژانتین جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

مرحله‌ی یک چهارم نهایی

برزیل که تمام این مدت به دنبال رستگاری و جبران اشتباهات جام گذشته بود، در این مرحله متوقف شد. برزیل در بازی با بلژیک با نتیجه‌ی ۲-۰ شکست خورد و حذف شد؛ طوری که بلژیک همانطور که انتظار می‌رفت عمل کرد و به خوبی جلو آمد.

از طرفی فرانسه و آلمان هم برتری خودشان را در این دوره حفظ کردند. فرانسه و آلمان به ترتیب با شکست اروگوئه و کلمبیا، به مرحله‌ی نیمه نهایی راه پیدا کردند.

کرواسی هم که به خوبی تا اینجا در مسابقات پیشرفت کرده بود، با دریافت یک گل در بازی با اسپانیا شکست خورد و از مسابقات خارج شد.

فرانسه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

نیمه نهایی

تیم‌هایی راه یافته به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تمام و کمال اروپایی بودند و با اینکه شاید این موضوع کمی از جذابیت و مخاطب‌های این مسابقات بکاهد، ولی می‌توان مطمئن بود که این تیم‌ها بازی خوبی از خودشان به نمایش می‌گذارند. تیم مستعد و محبوب بلژیک در جام جهانی به خوبی پیشرفت کرده بود و نهایتا هم در بخش نیمه نهایی، در مقابل فرانسه به نتیجه‌ی ۲-۱ رسید و از بازی‌ها حذف شد.

از طرف دیگر، آلمان به موفقیت‌های خود ادامه داد و در مسابقات نیمه نهایی در مقابل اسپانیا، به پیروزی رسید. آلمان در این بازی سه گل به اسپانیا زد و اسپانیا فقط توانست به یکی از گل‌ها پاسخ دهد.

فینال

فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مثل بسیاری از سال‌های گذشته یک بازی نزدیک بود. فرانسه توانست به مدت ۱۲۰ دقیقه جلوی غولی به اسم آلمان دوام بیاورد. هر تیم فقط توانست یک گل به حریف خود بزند و نهایتا بازی به پنالتی کشیده شد.

هر دو تیم نه تنها در دروازه توانایی بالایی داشتند، بلکه بازیکن‌های آن‌ها هم مهارت خوبی در ضربات پنالتی از خود نشان دادند.

با تمام این اوصاف، آبی‌های فرانسه بودند که در ضربات پنالتی با نتیجه‌ی ۴ به ۳ پیروز شدند.

پیش‌بینی فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

جایزه‌ی کفش طلا

در پایان هر دوره‌ی جام جهانی، بازیکنی که بیشترین تعداد گل را زده باشد، به عنوان آقای گل جام جهانی جایزه‌ی «کفش طلا» را دریافت می‌کند. «آنتوان گریژمان» از فرانسه و «ایسکو» از اسپانیا رقابتی بسیار نزدیک برای تبدیل شدن به آقای گل جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را داشتند. با این حال هیچ کدام نتوانست به دیگری برتری پیدا کند و نهایتا، به صورت مشترک جایزه‌ی کفش طلا را دریافت کردند.

ایسکو جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

جایزه‌ی توپ طلا

آنتوان گریژمان که نه تنها جایزه‌ی کفش طلا را به خاطر تعداد گل‌های خود دریافت کرده بود، بلکه به خاطر قهرمان شدن تیمش یک مدال هم داشت، به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و به خاطر عملکرد شگفت‌انگیزی که با فرانسه از خود نشان داده بود، جایزه‌ی «توپ طلا» را دریافت کرد.

جایزه‌ی دستکش طلا

اسپانیا در نیمه‌ی نهایی به خاطر شکستی که مقابل آلمان داشت، نتوانست به فینال برسد، ولی این موضوع دلیل نمی‌شود که دروازه‌بان این تیم، عملکردی شگفت‌انگیز از خود نشان نداده باشد. «دیوید دخیا» جایزه‌ی دستکش طلا را به خاطر عملکرد بسیار خوب به عنوان بهترین دروازه‌بان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دریافت کرد.

دیوید دخیا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

منبع: EA Sports

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar هومان

    سلام
    لطفا مثل دروه قبل مسابقه جهت پیش بینی بازیها بذارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه