پیغام‌های وایبر و واتس‌اپ و تلگرام را به‌وسیله Google Now ارسال کنید

۸ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل سعی دارد کاری کند که کاربران از سرویس Google Now بیشتر استفاده کنند. گوگل به‌تازگی قابلیتی را به این سرویس اضافه کرده که به واسطه آن می‌توان پیام‌های وایبر، واتس‌اپ یا تلگرام را از طریق Google Now ارسال کرد. گوگل قبلا امکان ارسال پیام از این برنامه به ایمیل و پیام‌رسان هنگ‌آوت را به وجود آورده بود.

شرکت گوگل به‌تازگی این امکان را به‌وجود آورده که کاربران بتوانند پیام‌های وایبر، واتس‌اپ و تلگرام خودشان را به‌وسیله Google Now ارسال کنند.

این اولین‌بار است که غول موتورهای جستجوی دنیا به‌کاربران اجازه می‌دهد از طریق سرویس‌هایش به برنامه‌هایی که برای خودش نیست، پیام ارسال کنند. برای ارسال پیام به وسیلهGoogle Now به وایبر و واتس‌اپ باید عبارت زیر را بیان کنید:
«Ok Google, Send a WhtasApp Massage to Joe» البته به جای کلمه Joe باید نام فرد مورد نظر خود را بگویید. همچنین به‌جای واتس‌اپ هم می‌توانید نام برنامه پیام‌رسان دیگری را اعلام کنید. پس از گفتن این پیام، باید بدون وقفه پیغام خود را بیان کنید تا با این سرویس ارسال شود.

ma-googlenow

گوگل با انجام دادن چنین کاری شرکت‌های پیام‌رسان مختلف را خوشحال کرده است. این ویژگی جدید با نرم‌افزارهای واتس‌اپ، وایبر، تلگرام، وی‌چت و نکست‌پلاس کار می‌کند. البته باید از آخرین نسخه این نرم‌افزارها برای استفاده از این قابلیت جدید استفاده کنید. درحال حاضر این ویژگی در تمام کشورها فعال شده است. البته فعلا می‌توانید پیام‌های انگلیسی را به این صورت ارسال کنید. گوگل به این موضوع اشاره کرده که در آینده زبان‌های بیشتری را برای انجام دادن چنین کاری به این قابلیت اضافه می‌کند. این شرکت اعلام کرده که در آینده با برنامه‌های مختلف ارتباط بیشتری برقرار خواهد کرد و قابلیت‌های جدیدی را به سرویس‌های خودش اضافه می‌کند.
لازم به‌ذکر است که دستیار صوتی ویندوز ۱۰ که کورتانا نام دارد هم می‌تواند چنین کاری انجام دهد. با عرضه شدن ویندوز ۱۰ رقابت بین دستیارهای صوتی داغ‌تر از قبل شده است.

منبع: Cnet

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه