[ویدیو] چه‌طور از شر گره‌ی سیم هدفون خلاص شویم؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از منظره‌های آشنای زندگی امروزی‌، هدفون‌های گره‌خورده و‌ سیم‌ها و کابل‌های درهم‌وبرهم، داخل کیف و کشو و گوشه‌وکنار اتاق است. اغراق نیست اگر بگوییم روزی که با خالی شدن همه‌ی وسایل کیف‌مان روی آسفالت خیابان شروع شود، تا آخر شب برای‌مان استرس دارد. دارم از وقت‌هایی حرف می‌زنم که هوس گوش دادن به یک موسیقی آرامش‌بخش یا برداشتن یک خودکار باعث افتادن هزار و یک وسیله‌ی ریز و درشت دیگر از داخل کیف‌ می‌شود. مقصر شما نیستید؛ حتی شاید خیلی هم آدم باسلیقه‌ای باشید اما ظاهرا گریزی از گره خوردن سیم هدفون نیست.

در این ویدیو روش مرتب و جمع‌وجور کردن هر نوع هدفون، کابل و سیم را یاد می‌گیرید تا برای همیشه از شر گره‌ی هدفون‌ها و سیم‌ها خلاص ‌‌شوید.

ویدیویی که در ادامه می‌بینید در پاسخ به یک مشکل این‌چنینی در جریان زندگی روزمره ساخته شده است؛ مشکلی به‌ظاهر کوچک اما با دردسرهای بزرگ!

در این ویدیو روش مرتب و جمع‌وجور کردن هر نوع هدفون، کابل و سیم را یاد می‌گیرید تا برای همیشه از شر گره‌ی هدفون‌ها و سیم‌ها خلاص ‌‌شوید. دیتر بون،‌ کسی که در این ویدیو به شما آموزش می‌دهد،‌ یکی از نویسندگان و دبیر اجرایی سایت The Verge است. او می‌گوید‌ از حل کردن مشکلات کوچک و بزرگ آدم‌ها لذت می‌برد.

این روزها گره خوردن سیم یکی از دردسرهای مشترک آدم‌هاست که باعث شلختگی کیف،‌ اتاق و حتی به‌مرور سبک زندگی آن‌ها می‌شود. در حالی‌که راه‌حل این مشکل ساده‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید.

در این ویدیوی تقریبا دو دقیقه‌ای دیتر بون توضیح می‌دهد که چه‌طور با استفاده از سه انگشت دست طوری سیم‌ها را جمع کنیم که نه بر اثر برخورد با وسایل داخل کیف باز شود و نه گره بخورد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar Ali

    من از محصولات بلولانژ موجود در دیجی کالا استفاده میکنم. بسیار شیک و کاربردی و بدون درد سر به کابلها نظم میده. مرسی دیجی کالا.

  2. Avatar محمد

    درود.
    همون طور که میثم جان اشاره کردن خیلی از ما این روش را بلد بودیم و بسیاری ترفندهای دیگه در این حوزه.ولی متاسفانه اگر کلیپ اموزشی تهیه کنیم مورد تحقیر و حتی فحاشی و تمسخر قرار میگیریم و فیلم ما در شبکه های اجتماعی با تیترهای عجیب و غریب دست به دست می گردد.ارزوی من به عنوان کسی که شیفته تکنولوژی هست و اخبار را دنبال میکنم ، متاسفانه در درجه اول پیشرفت تکنولوژیک کشور نیست بلکه پیشرفت فرهنگ ماست.جوری که نه به بازیکن فوتبال نه داور نه خواننده و هرکس دیگری توهین و ناسزا نگوییم.آرزوی بسیار بزرگیست ولی انسان با تخیل و ارزو زنده هست

  3. Avatar حسین

    عجب نابغه ای !!!

  4. Avatar mihman

    یادمه ۳ – ۴ سال پیش ۹Gag همچین چیزی رو گذاشته بود…

  5. Avatar علی

    اگه اشتباه نکنم وقتی این آقا هنوز به دنیا نیومده بود سیم رادیو رو همینجوری جم میکردم (با سه انگشت)

  6. Avatar آریا

    ااااا

    چه جالب!!!

    مررسی

  7. Avatar rsm

    سلام
    مگه ماها نمیدونستیم اینطوری میشه سیم رو جمع کرد؟
    مگه غیر از این میشه جور دیگه ای جمع کرد؟! یعنی این خارجیا بلد نبودن؟
    کاموا و طناب و …. رو همینطوری جمع میکنن دیگه!

  8. Avatar میثم

    منم همینطوری جمع میکنم منتها با چهار تا انگشت.به نظرم کار من بهتره.نمی دونستم با این کارم میشه به شهرت رسید. البته میدونم اگه من این کارو میکردم و یه کلیپ میدادم بیرون، شدیداًمورد لطف بسیاری از هموطنام قرار می گرفتم.

  9. Avatar غضنفر

    اتفاقا من هم همینطوری جمع می‌کنم، بعضی وقت‌ها هم می‌بافم سیم و کابل‌ها رو 😀

  10. Avatar علی اصغر عبدی

    سلام خیلی جالب بود در واقع طناب هایی که برای فروش درون مغازه ها می گذارند هم به همین روش بسته شده اند!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه