کارگردان اصلی مس افکت به بایوویر بازگشت

۲ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«آرین فلین» (Aaryn Flynn)، مدیر فعلی استودیوی بازی‌سازی «بایوویر»، قرار است تا پایان ماه جاری میلادی، یعنی تا یک هفته‌ی دیگر، استودیوی بایوویر را ترک کند. با اینکه آرین فلین را دوست داریم و یکی از مهم‌ترین چهره‌های تاریخ بایوویر است، ولی از خروج او خوشحال هستیم؛ چون قرار است «کیسی هادسن» (Casey Hudson) به جای او بنشیند.

کیسی هادسن به عنوان مدیر بایوویر فعالیت خواهد کرد و هم‌چنین کارگردان بازی Anthem خواهد بود.

کیسی هادسن، کارگردان سه‌گانه‌ی «مس افکت» (Mass Effect) و هم‌چنین بازی «شوالیه‌های جمهوری قدیم» (KOTOR) است. او که نقش بسیار بزرگی در ساخت بازی‌های بایوویر داشته، سه سال پیش و پس از بیست سال کار در بایوویر، این استودیوی را ترک کرد. کیسی هادسن یکی دو سال اخیر را در استودیوی بازی‌سازی مایکروسافت مشغول به کار بود و روی هدست واقعیت افزوده این شرکت یعنی HoloLens کار می‌کرد.

قرار است کیسی هادسن نه تنها به عنوان مدیر بایوویر فعالیت کند، بلکه او هم‌چنین پست کارگردانی بازی Anthem را هم پر خواهد کرد. بازی Anthem که در طول کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 به نمایش گذاشته شد، توسط آرین فلین کارگردانی می‌شد.

کیسی هادسن و آرین فلین، هر دو پیغام‌های بلند و بالایی برای مخاطبان خود نوشته‌اند. کیسی هادسن نوشته که آرین فلین و تیم او در بایوویر، در کنار Anthem روی پروژه‌های هیجان‌انگیز دیگری هم کار می‌کرده‌اند که او در ادامه، رهبری آن‌ها را برعهده خواهد گرفت.

حضور نداشتن کیسی هادسن در بایوویر در سه سال اخیر، موجب ساخت یک بازی بد در استودیوی بایوویر شده است؛ اتفاقی که تا به حال سابقه نداشته بود. مطمئن هستیم که حضور کیسی هادسن تاثیر بزرگی در ساخت Anthem خواهد داشت. مخصوصا که تیم اصلی سازندگان سه گانه مس افکت روی Anthem کار می‌کنند.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه