کارگردان God of War: منتظر چهره‌ی جدیدی از کریتوس باشید

۲ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

خبر ساختن قسمت جدیدی از مجموعه‌بازی‌های «خدای جنگ» (God of War) آن هم بعد از مدت‌ها، یکی از بهترین اتفاق‌هایی بود که می‌توانست در جریان کنفرانس E3 2016 برای بازی‌کننده‌ها بیفتد. نمایشی که سونی به‌خاطر ساخت قسمت جدید این بازی روی صحنه‌ی کنفرانس آورد، از آن هم جالب‌تر بود و کسانی که God of War را تجربه کرده بودند، به‌وضوح فهمیدند این بار قرار است با تفاوت‌ها و تغییرات زیادی روبه‌رو شوند.

اما خبر جدید این است که کوری بارلوگ، کارگردان این قسمت جدید، در مصاحبه‌ای بخشی از این تغییرات را با اشاره‌های جالبی به روند تولید، روشن کرده است.

وقتی از بارلوگ درباره‌ی دلیل تفاوت‌های فراوان موجود در فیلم پخش‌شده در کنفرانس E3 2016 پرسیدند، معلوم شد تیم سازنده‌ی بازی به‌دنبال وسعت دادن به دنیای God of War هستند. آن‌ها می‌خواهند این‌بار چهره‌ی جدیدی از کریتوس را نشان دهند. درواقع شاید مهم‌ترین هدف از پخش فیلم قسمت جدید بازی در کنفرانس E3 این بود که بازخورد طرفداران God of War نسبت به همین تفاوت‌ها سنجیده شود؛ آیا کریتوس برای مخاطبان در موقعیت‌های جدید هم مثل قبل جذاب است؟ البته حالا دیگر نه‌تنها تیم سازنده‌ی بازی بلکه همه‌ی ما دیدیم که بازخورد طرفداران کاملا مثبت بود.

بارلوگ: PS4 هیولاست! این کنسول دریچه‌ی تازه‌ای را به روی امکانات متفاوت و متنوع حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی باز کرده است.

بارلوگ علاوه‌بر توضیحاتی که درباره‌ی قسمت جدید خدای جنگ داد، حسابی هم از کنسول پلی‌استیشن ۴ تعریف کرد و گفت: PS4 هیولاست! این کنسول دریچه‌ی تازه‌ای را به روی امکانات متفاوت و متنوع حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی باز کرده است.

بارلوگ همچنین حرف‌های جالبی درباره‌ی انتظارات مخاطبان از بازی‌های جدید داشت: این‌روزها گیمرها به عمق داستان در بازی‌های ویدیویی اهمیت زیادی می‌دهند. داستان‌های عمیق‌تر آن‌ها را بیش‌تر و بیش‌تر درگیر خود می‌کند؛ بی‌آن‌که نیازی داشته باشند یا حتی بخواهند همیشه پاسخ‌ها را به‌صورت مستقیم پیش‌روی خود داشته باشند.

پیش از بازی کردن God of War بدانیم.

کارگردان قسمت جدید God of War می‌گوید قبول دارد که این شیوه‌ی قصه‌گویی بدون شک اولین‌بار با بازی «آخرین ما» ساخته‌ی استودیوی Naughty Dog باب شده اما روند تغییرات در قسمت جدید God of War را به حرکت از Resident Evil 3 به Resident Evil 4 تشبیه کرده و گفته بازی‌کننده‌ها باید منتظر تغییرات بسیار گسترده‌ای باشند.

منبع: WCCF Tech

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه